Er zijn een aantal manieren hoe bewaart u dit soort matrix in de code van de Arduino.
Als dit:
byte image[] = { 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0 }
of dit:
byte image[] = { 0b00001000, 0b00011000, 0b00001000, 0b00001000, 0b00001000, 0b00001000, 0b00001000, 0b00011100 }
maar wat als u van plan om een animatie van een groot aantal frames?