Stap 7: Programmering/finale raakt
Het oorspronkelijke plan was aan de macht van het teken met een batterij, maar dat betekende dat het teken kon niet worden uitgevoerd 24/7. Ik bedacht een manier om de LEDs worden uitgevoerd voor een bepaalde hoeveelheid tijd, dan uitzetten toen klassen in sessie waren. =
De ATtiny kunt houden tijd (in milliseconden), aangezien de chip heeft gelopen. Ik moest een functie uitvoert voor precies zeven minuten (de tijd tussen de klassen), zodat ik de huidige tijd opgeslagen in een niet-ondertekende lang aan het begin van de functie. De led kregen vervolgens opdracht te knipperen voor minder dan zeven minuten. De schets controleert vervolgens als 7 minuten verstreken (420000 milliseconden). Als 7 minuten nog niet voorbij is, de ATtiny berekent het verschil, dan de vertraging stopt u de uitvoering tot zeven minuten is verstreken.
Ik configureerde vertragingen tussen de lussen van de 7 minuten aan de bel van de school. Ik had ook langere 42 minuten lus voor de lunch. Aan het eind van de lus, zou het voor altijd vertragen. Dus, alles wat ik moest doen was kom naar school elke dag, druk op de resetknop, en het teken zou knipperen!
Voor het instellen van de Arduino Uno naar programma, Bekijk de video in de inleiding of check out dit artikel door hoog/laag-Tech: http://highlowtech.org/?p=1695
En dat is allen daar is aan het! U vindt de schets die ik hieronder gebruikte: