Stap 3: Stap 3: het schrijven van het spel
Oke, nu is het tijd om te schrijven van de code voor het spel:
Het spel is geschreven in verwerking, en zul je daarom om te downloaden van de Verwerking van IDE voor het te werken.
Om het makkelijk voor ons verdelen we het spel in drie verschillende klassen: Main, Menu's en spel. We schrijven de code hierdoor eenvoudiger te maken het voor ons om te schakelen tussen het menu en het spel. En te terroriseren niet u met een heleboel code; Hier zijn links naar de verschillende klassen.
Hoofdpodium: http://pastebin.com/YW7kE91A
Menu: http://pastebin.com/t7x6dfxR
Spel: http://pastebin.com/4zJSgjmd
De code te gebruiken die zullen we moeten sommige bibliotheken importeren.
-gifAnimation: voor de gifs te werken
-ddf.minim: om te spelen geluiden (dit is gewoonlijk inbegrepen in verwerking)
-processing.serial: om de verwerking kunnen gebruiken van de seriële poort.
We gebruikten sommige zelfgemaakte sprites voor het duel, met uitzondering van de vogel, die is ontleend aan het spel "Flappy Bird".
* Schending van het auteursrecht niet de bedoeling, alle rechten aan de rechtmatige eigenaren van Flappy Bird *