Stap 3: Code
Lichtsensor Code: int CDSPin = 0; VOID Setup {} void loop {}
int LEDPin = 13;
pinMode (LEDPin, uitvoer);
Serial.begin(9600);
}
int lightLevel;
lightLevel = analogRead(CDSPin);
Serial.println(lightLevel);
delay(100);
Als (lightLevel < 300)
{
digitalWrite (LEDPin, hoge);
}
anders als (lightLevel > 300)
{digitalWrite (LEDPin, laag);
}
}
Water Sensor Code:
int waterSensor = 2; int ledPin = 13; int speakerPin = 9; int lengte = 15; het aantal notities VOID playTone (int Toon, int duur) {} VOID playNote (char opmerking, int duur) {} spelen van de Toon die overeenkomt met de naam van de noot VOID Setup {} void loop {}
char merkt [] = "gggefffd"; een ruimte vertegenwoordigt een rust
int verslaat [] {} =
1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 3,};
int tempo = 300;
voor (lang ik = 0; ik < duur * 1000L; ik += Toon * 2) {}
digitalWrite (speakerPin, hoge);
delayMicroseconds(tone);
digitalWrite (speakerPin, laag);
delayMicroseconds(tone);
}
}
char names [] {} =
'c', 'd', 'e', 'f', 'g', 'a', 'b', 'C' };
int tonen [] {} =
1915, 1700, 1519, 1432, 1275, 1136, 1014, 956};
for (int i = 0; ik < 8; i ++) {}
Als (namen [i] == Opmerking) {}
playTone (tonen [i], duur);
}
}
}
pinMode (ledPin, OUTPUT);
Serial.begin(9600);
pinMode (speakerPin, OUTPUT);
}
int sensorData;
sensorData = analogRead(waterSensor);
Serial.println(sensorData);
Als (sensorData < 50) {}
playTone ("b", 100);
}
anders als (sensorData > 51) {}
;
}
}