Stap 1: Steeds verwijzingen!
Voor mijn PotatOS besloot ik dat ik wilde haar zo nauwkeurig mogelijk te zijn. Om te doen, in plaats van krijgen een aardappel en het molding of waardoor de vorm van een generieke aardappel, tweedehands mij te programma genaamd 3D Ripper DX , die u gratis downloaden kunt om dit te doen.
Lopende dat Portal 2 t/m de 3D Ripper betekent dat wanneer u een het schermschot, in plaats van alleen het maken van een opname, neemt het vangt het gehele niveau, met inbegrip van de texturen en slaat u ze op in een bestandsindeling die wordt openable door 3DS kunt Max, die je gratis krijgen kunt als je een student, of u andere gratis grafische software.
-Te doen dit, 3d Ripper DX openen, waar u de bestanden wilt instellen op te slaan, welke knop u wilt gebruiken als uw opname knop en start het bestand Portal2.exe erdoor. Dit zal uw Portal 2 spel met 3D Ripper DX op de achtergrond uitgevoerd. Mijn PotatOS werd genomen uit hoofdstuk 6: The Fall. Deze scène is beter omdat u alleen hebt de buizen en portal gun uit je weg en in spel wissen wanneer zij wordt gekoppeld aan je pistool die ze geen back-ups maken heeft zoals mij stichten uiterlijk de eerste keer dat ik een scène haalde. . Om te beginnen met hoofdstuk 6 wat gelukkig de val door de pijpen aan het begin van Ga naar hoofdmenu > nieuw spel > The vallen. Het niveau wordt geladen met u vallen naast PotatOS dus terwijl ze weg gaat. Druk op de knop van uw gekozen vastleggen om vast te leggen van de scène. Dont paniek als het spel voor een tweede bevriest, haar gewoon om ervoor te zorgen dat het vangt alle gegevens uit dat één punt. Nadat het vangt de scène kunt u het spel verlaten.
-Openstellen 3ds Max (of welke grafische software die u gebruikt) Ga vervolgens naar bestand > importeren en vinden waar u uw opgeslagen, open de map van de Frames en importeren de .3dr bestand dat u gevangen. De texturen databasevoorzieningen wordt niet geladen in het bestand, maar u kunt ze vinden in de map texturen en herschikken ze als je wilt, gewoon nooit vond ik de noodzaak om plus ik vind het makkelijker om te zien het in detail te beschrijven is één effen kleur. U moet dan duidelijk uit iedereen in het niveau, dus je een duidelijk schot van PotatOS hebt
-Vanaf daar kunt u uit verschillende hoeken renderen of zoals ik al zei voordat de schoten van het scherm van de nemen. Op dit punt, voordat ik ging naar het opruimen van mijn beelden, mij wegvagen alle overtollige delen rond de aardappel zodat alle ik was links met de aardappel was, en als een .obj bestand hebt geëxporteerd (bestand > exporteren > koos wat te exporteren als en waar). Ik opende het bestand .obj in Pepakura Designer en uitgeprint een testcyclus van het potatOS deel van de aardappel. Dit was alleen dus ik kon peilen grootte en dan zien of er stukjes die ik had niet gemerkt.
-De volgende stap met uw screenshots of renders is te nemen hen in Photoshop, Gimp, illustratie, of welke grafische en illustratie software die u gebruikt, maak een nieuwe laag trace overheen met het pengereedschap, dus u met een overzicht van PotatOS vertrokken bent. U moet dit voor sjablonen in de volgende sectie dus het is goed om uw tijd in beslag nemen en het goed doet.
Nu heb je een verwijzing beelden uit het tijd krijgen om te werken! Houd het 3D-model en de originele opnamen van renders handig zodat u hen kunt controleren van tijd tot tijd, het is altijd leuk om te hebben dan in de buurt van door omdat soms een installatiekopie zonder submappen niet overbrengen van een Brok of stoten, dus kom regelmatig terug om ervoor te zorgen dat u gaan in de goede richting!
Of je kon...
Als u wilde kon u stoppen op het punt van pepakura en maken uw aardappel als mini Halo armour. Ik zal u waarschuwen dat sommige punten een beetje lastig vanwege de ogen in de aardappel zijn kunnen. Ook als je wilde doen u hele PotatOS zou het een beetje lastiger als de manier waarop het model voor het spel werd gemaakt, alle extra bits in het model en geplakt in de hoofdtekst van de aardappel, zodat u snijden in uw pepakura aardappel moeten zou wanneer u klaar bent om te hechten ze, of hen trim bepaald.
Natuurlijk als u niet wilt worden rommelen met deze programma's of uw niet die manier geneigd niet fret! Gebruik van afbeeldingen gevonden online, of screenshots genomen uit het spel is er geen reden die u PotatOS met het blote oog niet kan maken, is het wellicht een beetje lastiger, maar het is een leuk alternatief. Als u deze methode kiest moet u gewoon uw eigen referenties gebruiken voor verschillende delen wanneer mij ben using mijn.
[EDIT: het kwam tot mijn aandacht dat 3D Ripper DX heeft een aantal problemen praten met Windows 7. Dit lijkt om alleen bepaalde spellen en Portal 2 lijkt te werken ok, maar als je wilt het 3D Ripper DX-programma te gebruiken voor een ander spel met behulp van de dezelfde methoden check out deze grafiek dat op de tested.com forums aan mij doorgegeven: http://www.lagspike.com/tools/3d_ripper_dx_compatibility/chart.html]
Verder naar stap 2!