Stap 1: Wijzigen hoe flash speelt geluid op de tijdlijn
Deze methode heet streaming, in flash een synchronisatie optie is, vergrendelen geluid naar de tijdlijn en snijden van uw audio-uitvoer in stukken die gespeeld worden op elk frame.
Om het te openen, moet u een audio bestand op een frame plaatst, selecteert u dat frame, in de tijdlijn, terwijl het eigenschappen-tabblad geopend is.
In het tabblad Eigenschappen verschijnt uw Geluidsopties, met inbegrip van welk bestand moet worden afgespeeld op dat frame, eventuele effecten zoals vervagen, en ten slotte het syncing, hoe het geluid zal spelen met betrekking tot de tijdlijn. Standaard alle geluiden afgespeeld als gebeurtenis, omdat dit voor de beste kwaliteit zorgt.
Hoe dan ook, als u wilt koppelen uw geluid aan de tijdlijn, de optie wijzigen van evenement naar streaming.
Neem ook nota van de start en stop, gebruik die zal betekenen dat u hoeft niet te knippen muziek kort vóór het importeren als u alleen wilt afspelen op een bepaald punt
Dit betekent in flash, wanneer u zijn animeren en u de markering frame omhoog of omlaag de tijdlijn slepen als het gaat over dat frame zal spelen het stuk van het geluid dat is gebonden aan dat bepaalde frame.
Dit slaat het alternatief voor het animeren van een paar frames tegelijk op basis van wat geluid u neem zou kunnen worden afgespeeld op dat frame, door te spelen net voor het geluid, te laten spelen, aangezien het zal niet stoppen met spelen in de "event"-modus totdat de audio wordt gedaan, dan tekenen wat klinkt u denken wordt gezegd op dat moment.
Overigens, als u uw film met een van de geluiden die methoden synchroniseren als "stream", exporteren dan zal het verknoeien het syncing van alle geluiden in de film, ook de brokken gebonden aan elk frame kunnen bevatten een beperkte hoeveelheid bytes, zodat de bitrate drastisch dalen zal en uw geluid klinken zal als het werd opgenomen op een telefoon of echt slechte goedkope microfoon.
Zodra u klaar bent met het animeren kunt u het geluid synchroniseren de optie terug naar de gebeurtenis die het geluid als normaal in het SWF-bestand, alleen in de werkelijke kwaliteit spelen zal.