Stap 4: Frame voor Frame Hand animeren
In wezen deze methode is enkel het opvullen van de lacunes als de tweening-methode, behalve, u tekent het met de hand, waar u kunt.
Deze methode is preferentiële naar tweening wanneer het hoofd van tekens niet in beweging, of wanneer u vooraf getekende monden die zou te lang duren om te wijzigen / tekent goed gebruikt.
De enige truc is om altijd te controleren of dat u aan het tekenen bent de juiste vorm voor de mond en op het juiste moment, namelijk niet sluiten de mond uit aan een lijn vanwege de stilte tijdens het midden van een woord.
Het voorbeeld van beeld per beeld is een paar clips van mijn pokemon parodie.
De eerste scène is een voorbeeld van volledig frame voor frame animatie, nauwelijks gebruikt professioneel, maar nog steeds zo effectief. In feite ik hand trok elke één frame gebruikt in de toespraak zonder hiaten of pauzes.
De volgende scènes echter gebruik ik iets meer langs de lijnen van het keyframe synchroniseren. De hobo wanneer zij zeggen "wijzigen", is de vorm-tweening want dat is een geschikt moment om te gebruiken van een tween. Zijnd een vorm-tween, het onderhoudt de streekbreedte terwijl morphing.
Zoals u, volledige frame voor frame zien kunt wanneer recht gedaan, is zeer soepele en effectieve, het echter, als je goed kijkt, ijsberen het juiste, vindt u dat het niet echt opgewassen zijn precies hoe het moet worden uitgedrukt, maar tenzij je echt moeilijk kijkt je ziet het niet. Dit is wat ik bedoel, of het nu een beetje af of rechts op de stip, het werkt altijd. Hoe meer breekt en pauzeert gebruikte echter fouten veel duidelijker worden.