Stap 4: Programmeren van de Arduino
Plaats de 68 / 100 / 68 Ohm jumpers om te voorkomen dat te veel huidige tekening van uw computer.
Download de code van de https://github.com/admarschoonen/luminch-color. Open configuration.h en selecteer de juiste afstandssensor (Zie lijnen 8 en 10). Volgende, programma de Arduino.
Test het circuit door te jatten aan / uit en verkleuren. Werkt alles? Gefeliciteerd! U kunt nu het loskoppelen van de lamp van de computer, vervangen de 68 / 100 / 68 Ohm jumpers met 0 Ohm jumpers en plug de lamp in de 5 V / 1 A muur lader.
Wijzigingen wilt aanbrengen in de software? Neem dan ga je gang, maar vergeet niet om altijd de 60 / 100 / 68 Ohm weerstanden bij het aansluiten van de lamp naar de computer of een ander apparaat dat kan niet 1 Ampere leveren om te voorkomen dat schade aan apparatuur.
Is iets niet werkt? Zie volgende pagina voor hulp.