Stap 7: Hoe zou ik het afgewerkte product zien? -renderen
1. laten we de camera van de weergave gebruiken, door het indrukken van de "0" op het aantalstootkussen of gaan naar de "Weergave" vervolgens druk op "Camera"
(Zie afbeelding 1)
2. nu ga de camera moeten we "Lock" het naar onze mening dus wanneer we pan, de camera zal volgen. Doe dat door op "N" te drukken op het toetsenbord en een menu zal pop up, er is een "Lock camera naar weergave" en schakel het selectievakje in (zie afbeelding 2)
3. nu het vinden van een hoek die ziet er mooi en alle elementen behalve de vliegtuig lamp past binnen de rode met zwarte gebroken lijnen. maar je hoeft niet aan het hele "cirkel ding" Ik denk dat het ziet er beter uit en het geeft je meer ruimte om meer details (zie afbeelding 3)
4. u kunt de vliegtuig lamp verplaatsen als het niet past.
5. Wees zeker instellingen aan te passen zodat u deze kunt aanpassen.
6. laten maken! Ziet u het camerapictogram van een op het juiste paneel? Er is een "Render" knop die zal het uiteindelijke beeld construeren. Opmerking: het zal alleen zichtbaar wat er binnen de camera die u instelt. (Zie afbeelding 4)
7. na het indrukken van de render knop, ziet de uiteindelijke afbeelding er korrelig of lage kwaliteit. (Zie afbeelding 5)
8. Hoe te maken hoge kwaliteit? Scroll naar beneden op de render-paneel totdat u ziet "Sampling" maximaliseren dat en u zult zien "Monsters" er zijn twee opties: "Render" en "Preview" klikken renderen en wijzig deze naar 250. Nu, druk nogmaals op render, duurt het lang om te maken maar het is de moeite waard het wachten (mijne nam als 15 minuten) (zie figuur 6)
9. Zie mijne terwijl de weergave figuur 7
10. Hoe zou ik dat redden? Ik weet niet echt hoe te slaat u de afbeelding zonder gebruik te maken van een sneltoets, maar voor nu nadat blender is gedaan waardoor de uiteindelijke afbeelding van hoge kwaliteit, druk op "F3 in" op het toetsenbord en een menu zal verschijnen, kunt u de map en de naam wijzigen. Ik gebruik de PNG-afbeelding-indeling die de standaardindeling in de blender is. (Zie afbeelding 8)
GEDAAN!