Stap 10: Dupliceren en extruderen
Op dit ogenblik het oog in de 3D-ruimte wordt gecentreerd. Schuif het naar links door te typen gx-2 mm. Druk op 'Enter'. (g Grab of verhuizing, de as X gaan we het over en -2 mm is de mate van verplaatsing) Druk opShift + had' te dupliceren het oog. Dit plaatst u automatisch in verplaatsingsmodus dus typt u x 4 als u wilt verplaatsen van 4 mm op de X-as. Druk op 'Enter'. Het nieuwe oog in de tegenovergestelde richting draaien door te typen ry 24. Druk op 'Enter'.
Het oog op het recht moet worden geselecteerd. Voeg toe aan deze selectie door 'Shift + RT te klikken' op het linker oog. Met beide ogen geselecteerd, druk op 'Ctrl + j' om toe te treden ze als één object. Wij willen de manipulator object in het midden dus ingedrukt 'Shift + Ctrl + Alt + c' en kies 'oorsprong massamiddelpunt' in het dialoogvenster dat verschijnt.
Voordat we verder gaan, willen we de schaal en rotatie instellen. Controleer of het Object Properties paneel aan de rechterkant is geopend (als niet u kunt van een knevel het op door te drukken op 'n'). U ziet de waarden die wij voor schaal en rotatie hebben. Druk opCtrl + a' voor toepassen en kies 'rotatie en schaal' van het dialoogvenster. Aankondiging van de rotatie is nu op ' 0 'en schaal is ingesteld op ' 1'.
Het middelste muiswiel ingedrukt en draai de weergave zodat u meer van de kant van de ogen kunt zien. We geven het aantal dikte. Druk op 'Tab' voor bewerkingsmodus (u moet nog steeds in het gezicht selecteren) en druk op e4 te extruderen van de ogen 4 mm. tabblad terug naar object modus. De ogen langs de Y-as 12mm verplaatsen door te typen gy -12 'Enter'.
Sla uw werk op.