Stap 4: renderen
Hoewel vrij vrij u in Zbrush zelf renderen kunt, lijkt nooit realistisch in mijn mening. Ik wilde niet te tweak uur verlichting en en materialen dus vond ik KeyShot een goed alternatief. Het is een zeer eenvoudig en intuïtief programma. Eerst ik Exporteer de 3D hardware bedoel ik in de vorige stap (minus de guitarbody!) en dit in KeyShot geladen. Ik stel de camera eerst. Ik moet een vooraanzicht, dood op. Na dat ik de camera opgesloten helpt voor toevallige bewegende dingen, het blijft zetten deze manier.
Vervolgens zou ik materialen Sleep op de verschillende lagen! Gemakkelijk zoals dat! Sommige rubbermateriaal voor de slang en goud of koper voor de hardware. Ik denk dat ruwe rode plastic voor de bodem. Ik hou echt van het contrast van bloodred met goud op een witte gitaar: P kunt u een HDRI om foto te gebruiken voor realistische verlichting, zoals ik deed. KeyShot heeft een bos van hen aan boord, dus tweak het zoals u het wilt!
Ik heb sommige snelle renders zodat ik het op mijn gitaar in Photoshop, gewoon om te zien hoe het eruit zou kunnen plakken. Echt helpt het te visualiseren en te zien als je bent op de juiste creatieve weg ;-)
NB: Over deze mockup, ik zojuist een goede foto van mijn gitaar op zijn kant, met sommige perspectief. In Photoshop ik zou de foto op het plakken en pas het perspectief met de transformatie -> Distort / perspectief functie.
Ik moest daarna stof dit uit op het werkelijke levensechte grootte. De grootte van een Tele-lichaam is 40 x 32, 5 cm en ik bereken dit zou 4724 x 3839 pixels en hebben het op 300dpi voor afdrukken. U kunt dit snel en gemakkelijk instellen in KeyShot en zelfs vergrendelen van de resolutie en een beetje tweaken van de weergave. Ik denk dat ik ging zelfs een beetje groter als 5000 x 4000 pixels zodat ik het altijd een beetje naar beneden schalen kan. Het is makkelijker om te hebben in dit geval meer dan minder.