Stap 6: Het afstoffen voor een goede demo en meer info
Hier is de belangrijkste Raad van bestuur over de grote junky machine.
Het is zeer glitchy na wordt getrokken uit opslag in entrepot, waarschijnlijk een heleboel losse draden,
Wanneer dit ding het loopt schudt zich heftig vanwege die grote vervelende motoren.
Ergens is in het onze awesome demo 3D-animatie van een vliegtuig vliegen over bergen,
die moet soort een archetype omdat Perspecta (tm) deed een zeer vergelijkbaar demo
op het nieuws kort nadat ik deed, en voordat wij en zij wist over elkaar.
Ik bood hen de projectie-tech dan, maar zonder zelfs het zien van onze rommel-o-matic
ze genegeerd, en net stuurde ons spam.
Wij en onze vrienden gewoon glimlachte en zei: "dat is hoe je dat doet!",
net als onze sfeer weergeven (misschien een toekomst instructable) uiteraard
moest Toon een beeld van de wereld van de aarde. De vliegende demo
die ik gretig willen tonen een video hier binnenkort van, is duidelijk anders dan
alle andere spinnen vormen en spullen. Er is een 2D weergave van de "vliegende demo"
afbeelding ergens op de site van "holodeck" gekoppeld in stap 2.
Via het lint kabels is elk van 256 LEDs boven de magische lenzenvloeistof lens
aangesloten op zijn eigen stukje van RAM, en op deze manier die het is vergelijkbaar met een DLP/DMD
in de zin dat dat tech een beetje RAM-geheugen heeft controleren elke één spiegel,
continu en in parallel. Geen spiegels hier, gewoon LEDs aan de andere kant van de kabels.
Twee zeer kleine platen niet getoond hebben de chip (#1) MAX232 en (#2) de lens positie sensor.
Vragen of opmerkingen over dit circuit?
Psst! PIC loopt sneller dan dit board doet.
FOUTCORRECTIE: Het adres selector chips zijn 74154 (niet 74164)