Stap 2: Uw bestanden ophalen van Tinkerplay
Om de Tinkerplay connectoren gebruiken, zult u eerst willen schetsen een fundamentele schepsel met behulp van de app. U zult vervolgens de afdrukbare bestanden downloaden en bewerken die in de Meshmixer.
Maak een eenvoudige robot van de Tinkerplay met behulp van de onderdelen waarvan u denkt dat u zult willen gebruiken. In dit geval heb ik geschetst een torso, benen en armen. Ik kom steeds de kop en de staart van een 3D-model.
Tinkerplay heeft twee manieren om bestanden uit de app:
- Een webserver waarop wordt uitgevoerd op uw eigen mobiele apparaat
- Door exporteren naar Thingiverse, van Makerbot 3D file sharing website
Als u wilt gebruiken de eerste optie, drukt u op het pictogram exporteren in de linker benedenhoek van de Tinkerplay app. aanpassen van de grootte van uw model met behulp van de bedoelde controles. (Ik verkies het gebruiken van 100%) Druk op de groene knop. Het zal nu tonen u een IP-adres, een set van 4 nummers, gescheiden door punten. Probeer dit in te voeren in een browser op een computer die is verbonden met hetzelfde netwerk als het lokale apparaat, en u moet zien een pagina die u kunt downloaden van bestanden van het .zip of .thing. Kies of één, en download het naar een bekende locatie op uw computer.
Voor de tweede optie, zal u een Makerbot-account nodig. Druk op het pictogram exporteren in Tinkerplay en druk op de gear icoon aan de rechterkant. Kies Makerbot Cloud als uw exportoptie en voer uw Makerbot gebruikersnaam en wachtwoord. Bevestig uw keuze. Nu wanneer u op de groene knop drukt, geeft het je een voortgangsverslag zoals het bouwt uw bestanden en upload ze naar Thingiverse. U kunt nu uw account Thingiverse bezoek op uw computer, en download de bestanden .thing.