Stap 4: Uw bestanden laden naar Meshmixer
Nu het tijd krijgen uw bestanden in Meshmixer!
Als u niet al Meshmixer weet, moet u enige tijd te gaan door middel van de Meshmixer 101 instructievideoduren. Ze zijn praktisch, nuttig en gemaakt door een echt goede persoon die over het product geeft.
Sommige dingen in gedachten te houden:
- De manier waarop u navigeren naar een model in Meshmixer kan worden ingesteld om te werken op twee manieren: de Meshmixer-standaard is afhankelijk van de muis + Alt of opdracht, en de 123D stijl maakt gebruik van de rechter muisknop om de baan van het object. Controleer de sneltoetsen in het Help-menu. U kunt navigatie stijlen in de voorkeuren.
Meshmixer lanceren, en druk op de knop "Importeren" grote op het openingsscherm. Eerst, zult u willen openen van het model dat u werken wilt met, in dit geval de haai. Gebruik de modus van de analyse in Meshmixer, en de eenheden en dimensies, op maat van het model op de juiste manier voor uw drukwerk. (U zal zitten kundig voor fine-tunen van het later.)
U wilt nu een Tinkerplay bestand laden dat u krijgt de connector uit. Wij willen de socket-connector in dit geval dus we zullen een Tinkerplay been deel (het heeft een bal aan de ene kant en een aansluiting op de andere) importeren. Druk op de knop importeren in Meshmixer. U wordt gevraagd om Append of vervanging van de bestaande onderdelen. U wilt toevoegen aan! Kan je een waarschuwing over de delen vergroten, verkleinen of verplaatsen. Nee - zeggen u niet wilt dat om het formaat van het Tinkerplay deel, aangezien dan uw uiteindelijke model zal niet werken met bestaande onderdelen.
Het Meshmixer-project opslaat. Krijg in de gewoonte van het doen dit vaak.