Stap 7: Aftrekken van de shape te maken van een hollow
Nu we gonna aftrekken van die vorm van hoofd van de haai!
Zet het naar de gewenste positie. Wilt u een beter idee krijgen van hoe de twee shapes samen passen, kunt u de X-Ray vision, door het toepassen van een stijl van de verschillende rendering (genaamd een "shader"). Is een klein pictogram dat lijkt op een glanzend metalen bal aan de linkerkant van het scherm. Op het te klikken geeft u een preview van de verschillende visuele stijlen. Een van hen is transparant, de een op de bovenkant rechts van het palet: Sleep het naar uw modellen en ze transparant moeten worden.
U kunt nu de positie van uw "knipsel"-shape nauwkeurig ten opzichte van de shark's hoofd. Als u niet kunt welk model is eigenlijk geselecteerd vertellen, verwijzen naar het venster Objectenoverzicht in de rechterbenedenhoek.
Zodra alles ingevoerd is, selecteert u objecten zowel Booleaanse verschil. Krijg je een preview van de resultaten: als het is niet wat je wilt, probeer annuleren en selecteren van de objecten in een andere volgorde.
Één alles is goed, klikt u op accepteren!
Sla uw project, alleen in geval.