Stap 2: Optionele Gebeurteniskaarten
Begin met een regelmatige dek van kaarten.Een van deze gebeurtenissen op elke kaart schrijven
1) nucleaire bom. Dit op een vierkant bord neerzet. 6 dobbelstenen schade op het punt van aanval, 3 dobbelstenen schade aan elke aangrenzende plein
2) rookgordijn. Alle eenheden verbergen na beweging. Geen van de eenheden die kan worden gezien of vijandelijke eenheden gaan, tenzij ze aangrenzende zijn.
3) eerste staking. Wanneer je deze beurt aanvallen, rol dan eerst. Verwijder eventuele vijandelijke eenheden voordat zij in staat om terug te keren van brand zijn.
4) scout de vijand. Deze bocht 1 extra dobbelstenen in alle uw gevechten toevoegen.
5) versterking. 1 lange afstands eenheid is toegevoegd aan uw thuisbasis
6) oproep tot het vuur. Kies een vijandelijke plein en een dobbelsteen. Als een 1 of 6 wordt gegooid wordt de eenheid bezet het plein vernietigd.
7) tapijt bom. Kies een vierkante groep 4 vierkantjes van de Raad van bestuur. 4 dobbelstenen. 1 eenheid is vernietigd voor elke 1 of 6 gerold.
Schuifelen het dek. Wanneer u vechten Selecteer een slag en win de strijd (je hebt ten minste één eenheid blijven en de eenheden dat geretourneerde brand zijn dood), de bovenste kaart uit het deck (slechts een keer per beurt).