Stap 4: Opslaan en controleren van gebruikersinvoer
Gemaakt door: Ainslee-Heim en Keeley Edwards
Deze module controleert of de speler 2 de juiste volgorde van kleuren heeft ingevoerd, zoals weergegeven door speler 1.
Elke speler de sequentie wordt opgeslagen in een vector van 4-bits binaire getallen. De kleuren zijn als volgt:
4' b0001: rood
4' b0010: geel
4' b0100: blauw
4' b1000: groen
Deze kleuren corresponderen met de rock band drumkit.
De functie van de winkel vult elke speler zijn vector aan de positieve rand van de drum kit signaal. Aan elke positieve rand, is een register "colourStore" in de belangrijkste module van het spel bijgewerkt naar de kleuren hierboven genoemde. colourStore wordt doorgegeven aan de module van de winkel waar elke speler vector is gevuld. Elke speler voert een reeks kleuren. Zodra Player1 en Player2 gevuld zijn, zijn ze terug naar de belangrijkste module wordt doorgegeven en gecontroleerd voor een wedstrijd.
De winkel-module neemt de volgende inputs en outputs:
Ingangen:
-colourStore: de meest recente kleur input door de gebruiker
-speler: een schakelaar gecontroleerd-variabele die aangeeft als Player1 of Player2 is playin
Uitgangen:
-Player1, Player2: n-bits vectoren, aanvankelijk leeg, gevuld worden met de gebruikersinvoer als ze komen