Stap 1: mechanica
De eerste stap was een idee van onze belangrijkste concept te krijgen. We besloten om te werken met magnetisme en de opbouw van een systeem dat een magneet in elke richting van een niveau vliegtuig kunt verplaatsen. Dan we een kleine stalen bal gebruikten, deze vervolgens aan ons spel figuur gekoppeld zodat het heeft gewoon te volgen de beweging van de magneet vanwege de magnetische aantrekkingskracht tussen hen.
Vervolgens moesten we vinden van een systeem om de magneet bewegen. We ontwierpen een Cartesiaans X-Y-plotter, zoals u in de foto van de post zien kunt. We kunnen nu de magneet in 2D met twee motoren gaan.
Stappen
1. Kies systeemafmetingen: de doos heeft een grootte van 450x350mm en een hoogte van 100mm.
2. Develope de XY-Plotter in een CAD-systeem.
3. 3D-print onderdelen voor het systeem (alle oranje delen in de foto).
4. Lasergesneden de bovenplaat van het vak.
5. start de delen die na de foto's stap voor stap (schroef gedrukte delen in de hoeken, installeert u de staven, tandriemen en zo verder...)
Vergeet niet over de magneet als je het systeem ondersteboven monteren!
U nodig hebt: sommige shaft staven, twee lagers, tandriemen, twee stappenmotoren, twee katrollen, M3 schroeven met noten en wat meer.
6. laser gesneden multiplex voor de vervaardiging van de muren van het vak.
7. Wanneer elke elektronische onderdelen worden geplaatst binnen, opbouw van de gehele doos. Zorg ervoor dat, woordjes stopt met de beweging van het systeem.