Stap 1: Eerste beslissingen
Voordat je begint te denken over het krijgen van andere mensen die er zijn verscheidene belangrijke keuzes te maken:- Welke game-engine gaat u gebruiken, of zal u een geheel nieuw code?
- Wat mensen aan je spel zal aantrekken?
- Wie is uw doelgroep?
Ik probeer te houden dingen open bron, dus als een game-engine die ik wilde gebruiken Blender van interne game-engine. Andere gratis opties zijn eenheid, voorjaar en vele anderen. Neem een kijkje op de wikipedia-pagina voor spel engines.
Je keuze van de motor kan worden beïnvloed door dingen zoals:
- Programmeertalen die u weet
- Licencing van gepubliceerde games
- Spel-spel type. (dwz voorjaar is alleen voor RTS)
Wanneer u een spel hebt om na te denken over wie het zal spelen en hoe zij zullen weten te komen over. Zoals mij uiterlijk stichten, is waardoor een spel 10% ontwikkelen en 90% te bevorderen.
- De meeste spel projecten hebben een website, voor consumenten en ontwikkelaars.
- OHW versies van uw spel op het web publiceren.
- Posters maken en verspreiden op het web.
Je hebt ook te denken over wie het zal spelen. Wat maakt het onderscheiden van andere computergames? Ziedaar zitten miljoenen van de FPS en RTS de, jou moet iets anders om een effect te maken. Maar het kan niet zo radicaal zodat mensen zich afwenden.
Zorg ervoor dat u een publiek.