Stap 3: basisprincipes
> U gaat wilt verwijderen van de originele cube evenals de camera en licht omdat we zal niet nodig hen en ik geef de voorkeur om te werken met een duidelijke lei, en kunt u ze altijd later opnieuw toevoegen. Dit kan worden gedaan door de ((A twice) objecten markeren of (rechtermuisknop te klikken op de muis)) op X te drukken vervolgens Ja selecteren op de pop-up. Als met behulp van het bestand uit de vorige stap heeft dit al gedaan.
> U maakt dan een vliegtuig (ploeg A, selecteer vliegtuig) en controleer de doos dat zegt uitlijnen naar weergave (T knop om Object Tools menu wilt weergeven in de 3D-weergave), moet het in de buurt van de onderkant van het menu. Maar daarvoor moet u beslissen wat u bekijken wilt werken, dit kan worden gedaan met het nummer pad nummers.
> #1 = vooraanzicht Ctrl, #1 = achteraanzicht
#2 = u sferische CTRL ingedrukt, #2 = omlaag schuiven
#3 = juiste weergave Ctrl, #3 = linker View
#4 = rechts sferische Ctrl, #4 = rechterbladertoets
#5 = knevels orthografisch beeld/perspectief Bekijk
#6 = linker sferische Ctrl, #6 = schuifpijl
#7 = bovenaanzicht Ctrl, #7 = onderste weergave
#8 = up sferische Ctrl, #8 = omhoog schuiven
#9 = doet niets
Sommige andere belangrijke knoppen voort naar de Num stempelkussen zijn + en - voor de 3d viewport, in-en uitzoomen het. toets naar het midden van het geselecteerde object en de 0 toets zodra u begint te werken met camera's.
> Heb ik besloten om te werken in bovenaanzicht.