Stap 5: Schoonmaken en raffinage van het model met behulp van Meshmixer
Hier is hoe we het doen:
- Klik op de knop selecteren in Meshmixer. Hiermee kunt u een selectie op het model ' tekenen'. U kunt de grootte van de selectie variëren door het walsen van uw muiswiel of door de waarde in de zijbalk aan de rechterkant te wijzigen. Als u teveel selecteert, houdt u SHIFT ingedrukt en sleep de muis om gebieden te verwijderen uit de selectie.
- U zult willen selecteren alle kanten van de "brug" tussen de poot en been. U kunt drukt u op Alt-links muis op elk gewenst moment te draaien van het model.
- Wanneer u klaar bent te selecteren, ga naar het menu bewerken en kies negeren. Dit zal ontdoen van de brug, maar het blijft een gat in de poot, en in het been.
- Gebruik de inspecteur in de gaten te vullen.
Wij willen ook glad uit sommige van de ruwe randen, hobbels en uitstulpingen. Selecteer de Smoothbrush in de Meshmixer-werkbalk en gebruiken om te "verven" over de ruwe gebieden van het model. Als u omhoog makend een deuk beëindigen, gebruikt u de Volbrush toe te voegen volume.
Bespreek uw model totdat alle oppervlakken glad zijn.