Stap 4: Zet het allemaal samen en beginnen kalibreren
OK, laten we proberen om het allemaal samen en krijgen een gloeilamp sprite opduiken boven het hoofd van de gebruiker. In dit stadium willen Houd het simpel en gewoon bewijzen dat het werkt. Het duurt enige tijd om te kalibreren van het project. Ik ben nog steeds bezig met het zelf.
Laat om te helpen dingen simpel te houden, mijn versie van het Scratch-project alleen de gloeilamp sprite wanneer de camera is het bijhouden van iemands hoofd en het is in een zeer specifieke x-, y- en z-bereik. Dit kan ik te weten dat de gebruiker zal worden in de sweet spot waar de lamp wordt weergegeven als net boven hun hoofd als het kijken naar hun eigen reflectie.
Ik hoop dat uit te breiden de functionaliteit van dit project, ik realiseer me dat ik alleen op het topje van de ijsberg als het gaat om inzicht in de vooruitzichten en de optica in het spel hier: wat is het dat de gebruiker ziet? Wat ziet de webcam? Hoe moet de gebruiker perspectief invloed op de positie van wat wordt weergegeven op het scherm? Zelfs in het net het nemen van de foto dat is gekoppeld aan deze stap, het verschil tussen wat mijn ogen zien kon, wat de webcam kon zien en wat mijn camera (nemen van de foto) kon zien alles moest snijden om aan te tonen van het concept van de magische spiegel. Oef!