Stap 3: Taille en Arm
Om te beginnen de taille ik schetsen van alle de omtrek van de onderdelen van tevoren en ik begin diepte van de delen.
Het eerste 3D-effect wordt de omtrek van de grote rechthoek.
Dit wordt gevolgd door de drie kleine rechthoekige delen. De twee langere lengte rechthoekige blokken positie worden vervolgens aangepast naar een lagere positie.
Het lang rechthoekig blok worden afgetrokken als u wilt maken van de gaten voor de ruimte van de verbinding. De kleine cirkel in het centrum is dan warm geperst tot een cilinder. De cilinder wordt vervolgens afgetrokken als u wilt maken van het gat. De bovenhoek van het rechthoekige blok is filet om de shape van de curve te maken.
Zodra de base bouw is gedaan het lichaam en de taille kunnen uitlijnen samen. Zoals u kunt zien het het taille gedeelte zal zitten tussen de ruimte van de verbinding van het lichaam. Het gat van het lichaam en taille verbinding kan worden gebruikt voor het uitlijnen van de twee delen.
De arm is gemaakt op dezelfde manier als het lichaam en de taille. De omtrek van de arm is getrokken en geëxtrudeerd. Een hole is gemaakt voor het aansluiten van de arm voor het lichaam. De ruimte van de verbinding tussen de onderste en bovenste arm is ook uitgesneden.
De onderarm ik dupliceren maken het de bovenste arm en aanpassen door deze te verplaatsen naar beneden.
Nu begin ik te vorm uit de onderarm door overzicht te schetsen is geëxtrudeerd en afgetrokken om te vormen van het scharnier dit de dezelfde taille. De hand is het resultaat van een grote en kleine cirkel worden geëxtrudeerd. Gevolgd door een klein rechthoekig blok wezen geëxtrudeerd in het midden en vervolgens afgetrokken.
Ten slotte aan de arm gebouwd aan de andere kant. Ik mirror hen bij het selecteren van de hele arm en het hulpprogramma voor de spiegel om het te dupliceren naar de tegenovergestelde zijde.