Stap 2: De schedel, wond en de wervelkolom
De schedel
Eerst wissen de achtergrond van de schedel.
De hardheid van de gum op 0%, tolerantie vastgesteld op 10-32% en selecteer 'Randen zoeken' in de bovenstaande optie en nu gaan de gum langs de omtrek van de schedel
Een schone aanraking aan haar tanden geven.
De scheuren en de Gunshot
Open de afbeelding met de gunshot merken in de schedel.
Wissen alles behalve de merken.
Nu gebruik van het achtergrondgummetje met hardheid op 0% tolerantie op 50% en selecteer de optie 'Find randen' en schoon alles behalve de littekens (alleen de scheuren)
Plak nu de gunshot scheuren op de schedel
Plaats het rechtergedeelte van spleet mark boven het rechter oog gebied.
De grootte aanpassen met behulp van vrije transformatie of door op Ctrl + T te drukken.
Now(Selected) Ga naar Bewerken menu → → transformeren Wrap.
Nu zie je de mesh gemaakt eroverheen.
Klik op de punt en sleep op zodanige wijze dat het ziet er boven afbeeldingen.
Dit geeft het een realistische kijk als de schedel.
De wervelkolom
Open de afbeelding met het bovenste gedeelte van de menselijke wervelkolom.
Wissen de achtergrond van de afbeelding ook verwijderen van de schedel.
Niet verwijderd door de schouder (we hebben het nodig als referentie terwijl het later vergroten/verkleinen)