Stap 4: schilderij
Ik alles wat die ik eventueel nodig heeft voordat ik begin indelen. Ik denk dat dit is zodat ik de tabel aftasten kan voor iets wat die ik misschien nodig en het springen zal en dan ik snel en intuïtief reageren. Ik denk ook dat u verf beter wanneer je moe bent, als u stoppen met overthinking.
Ik gebruik Golden acrylverf vrijwel uitsluitend zoals ik denken dat ze de beste acryl pigmenten en oliën maakt me duizelig. Ik opbouwen dun wasbeurten van kleur, soms met verschillende gel mediums, om complexe lagen van kleur. In sommige van mijn oudere schilderijen zijn er bijna honderd lagen.
Als met behulp van een water gebaseerd verf op hout, is het verstandig om te doen van het zelfde ding op de achterkant van het paneel als de voorkant zodat naarmate het verdampt en het hout verandert, het trekt op zich op hetzelfde moment uit tegenovergestelde richtingen te ontmoedigen kromtrekken. Aangezien deze enige 24 x 30 inch zijn en gewiegd op de rug, het is niet echt noodzakelijk, maar groter en u wilt worden ijverig over schilderkunst aan beide zijden van het paneel.
Ik rommelde rond met de laser gesneden stukjes eerst als ik komen wat dacht te doen op de voorgrond. Zodra iets in beweging is, dat ik vind dat mijn ideeën over wat ik wil gebeurt wijzigen. Ik afdrukken van foto's ik ben gaan werken uit en hen bewegen om een gevoel van wat ik wil dingen te laten uitzien als. Ik doe ook snelle schetsen om pin op de schilderijen wanneer ik probeer om te beslissen wat te doen of waar dingen gaan vooral als ik ben richtingen te schakelen.
Schilderij op Geëtste oppervlakken heeft het grote voordeel van snelheid. U hoeft niet zo veel precisie bij de toepassing van verf. Ook moedigt meer subtractieve methoden van verf toepassing en echo's van drukpersen.
De structuur van het oppervlak hier wordt bereikt met de volgende technieken:
- Dunne wasbeurten van kleur die in de oppervlaktelaag en laser geniet gesneden oppervlak
- Dikke globs van verf over laser gesneden gebieden die vervolgens ten onmiddellijk met een handdoek om het vullen van de laser is afgeveegd gesneden gebieden (vergelijkbaar met diepdruk druktechnieken)
- Droog borstelen net de bovenkant van de lasered gebieden (vergelijkbaar met het blokkeren van afdrukken)
- Schuren van kleur verschoten gebieden op beide laser gesneden gebieden en platte stalen
- Met behulp van een linoleum roller voor water lichtflitsen aangezien het creëert willekeurige rechte patronen
- Tekenen met potlood op vlakke oppervlakken en arcering alleen met de korrel van hout tot subtiele gradaties.
- Tekenen met potlood in geëtste gebieden donkerder en meer recessie in de bezuinigingen te maken of het potlood op raspen gesneden uit gebieden ruwer/meer natuurlijke textuur maken
Ik helderder kleur naar beneden eerste toepassen en vervolgens toewerken naar een meer natuurlijke palet zodat de lagen van felle kleur onder de lichtere kleuren leent een innerlijke levendigheid van enkele van de meer plat wasbeurten van kleur. Bijvoorbeeld, hebben een grijze lichtflitsen van neon oranje schijnt door het.
Ik wilde alle drie panelen worden verschillende hoewel griezelig hetzelfde als gevolg van de tekeningen, zodat ik ze apart schilderde. Zelfs als ik een soortgelijke kleur gebruiken op twee verschillende panelen wilde, vermengd ik het voor elk schilderij in plaats van met behulp van dezelfde kleur voor beide opnieuw te starten. Op deze manier het zou sluiten, maar niet exact. De kleuren verwijzen een beetje naar de belangrijkste plaatsen en tijden van het deelvenster. Hawaï heeft een heleboel WWII elementen en helderder brand en explosies, Smyrna heeft meer rokerigheid maar nog steeds brand en SF is een beetje meer moderne stad grijs en rokerige met slechts een hint van gele brand komt door. De bewolkte rokerige lucht in SF is echter schilderen vanuit en oude foto van het vuur van de aardbeving van 1906. Het is ook de kleuren van een niet-geïdentificeerde overgang tijd frame, met zonsondergang of schemer. Dit zijn alle onzekere tijden van de dag niet enkel jaren.
Er is veel onduidelijkheid in dit palet want het is vrolijk en decoratieve kan worden. Ik denk dat het slagschip is de duidelijkste indicator van het gewicht van de verhalen die worden verteld in deze. Anders, om te zien wat er gaande is historisch moet u al weten van de geschiedenis van deze plaatsen, of persoonlijk betrekking hebben op de symboliek. Er zijn aanwijzingen voor het publiek om te leiden naar andere gedachten wel. Sommige boten zijn gevuld met vluchtelingen, sommige zijn leeg. Er is slechts één hotel in Hawaii en het landschap is geen weelderige en groene maar verkoolde. De golven zijn niet realistisch maar patroon en wazig uit. Het water is zowel ondiep en diep, het tij is zowel in en uit. Dit zijn enkele van de tekenen en schilderen keuzes die meer complicaties aan het werk afhankelijk van de persoonlijke ervaringen van de kijker toevoegen.
Alle drie zijn ook zelfportretten. Ik denk dat zelfs zonder de werkelijke zelfportretten op de zijwanden zelfportretten men zou zoals het is het verhaal van wat ik heb onderzocht en wat mijn familie heeft meegemaakt en wat mijn relatie is naar andere ervaringen. (Ik denk dat al het werk dat iemand doet tautologische definitie een zelfportret anyway.)
Bedankt voor het lezen van zoveel schrijven en laat me weten als u vragen hebt.