Stap 12: Bonuslevel & Ending Credits
Stel dat u wilt weergeven uit een paar verschillende materialen en krijgen een rechtdoor camerahoek, ook. Met de "persp" camera actief:
Beeld -> Selecteer Camera en in de Kenmerkeditor, stel het volgende:
- Translate XYZ: {90, 20, 0}
- Roteren XYZ: {90, -6, 0}
Zodat u naar deze nieuwe weergave terugkeren kunt:
Beeld -> Bewerken bladwijzers -> nieuwe bladwijzer
Typ een naam en klik op toepassen. U kunt nu verplaatsen en tuimelen rond je scène zonder verlies van die specifieke weergave door te gaan in het Beeld -> Bladwijzers en uw weergave te selecteren.
U kunt uw mia_material_x2 voor gebruik op andere modellen dupliceren.
Venster -> Rendering Editors -> Hypershade
Selecteer mia_material_x2 in de lijst en selecteer:
Bewerken -> dupliceren -> netwerk arcering
Dit zal leiden tot een nieuwe material_mia_x3 en zo verder zo vaak als u, samen met onze aangepaste gamma knooppunt verbinding dupliceren. Zoals deze kopieën van mia_material_x2 zijn, kan u gerust de kleuren in hun gamma correctie knooppunt waarde invoer wijzigen en de nieuwe materialen van toepassing op andere modellen in de scene. U kunt een model dupliceren door te selecteren en rakend Ctrl + D of door te gaan naar bewerken -> dupliceren.
Terwijl u gemakkelijk uit een grote dekken schot voor uw model op elk platform maken kunt, ondersteunt Shapeways nu rendering out een realistische preview van uw model automatisch in alle beschikbare afdrukbare materialen! < / selfplug >
Bedankt voor het volgen van deze tutorial. Ik ben echt opgewonden om te zien wat iedereen heeft om te demonstreren en hoop dat dit helpt u krijgen een paar meer verkopen, ook.
Model kredieten aan:
- Bowie de Bunnie uit BAROBA van Shapeways opslaan
- Het Stanford 3D scannen archief
- Morgan McGuire van Graphics Lab
Gelieve opmerkingen achterlaten en je eigen maakt met iedereen te delen!