Bekijk de officiële ga
Ik hoop dat u vindt wat inzicht in het lange proces dat in het maken van een prototype standbeeld van start gaat tot finish.
Toen ik begon aan dit project heb ik niet veel kunst van de verwijzing naar het spel toen het nog in ontwikkeling op het moment. Zoals u dat mijn figuur werd geïnspireerd door het concept art voor het vak kunst, die op het moment zien kunt, ze hield twee pistolen. Later op de kunst veranderde met vuil Holding de shot gun in plaats daarvan. In terugblik die ik denk dat ik liever de shotgun maar wanneer de kunst was afgerond de beeldhouwkunst was vrij veel gedaan was er geen gaan terug - oh goed!
Het verhaal gaat over een tiener die wordt ontvoerd en geëxperimenteerd, heeft bestrijden insecten zoals wezens te redden van haar vrienden, terwijl het verkrijgen van super menselijke bevoegdheden in het proces:
"Een onschuldige kampeertocht in de woestijn van Nevada neemt een dodelijke wending wanneer militaire zwarte operaties een nieuwe virale wapen ontworpen test voor het maken van slagveld infanterie door muteert gewoonlijk gevonden insecten en parasieten. Wanneer de test vreselijk mis gaat, is het aan u om te zoeken en redden van uw vrienden terwijl ontdekken informatie en ontsluiten speciale vaardigheden. Ter bestrijding van een matrix van gemuteerde dieren en zwarte op mariniers, hebt u futuristische wapens, speciale bestrijding bewegingen en het vermogen om te muteren in een meer krachtig wezen."
Haar vechten vaardigheden waren voor mij een zeer belangrijk aspect van het personage te portretteren. Te vaak videospel vixens worden geportretteerd in een echt cheesecake mode en ik wilde niet dat weg te bewandelen! Ik heb geprobeerd mijn best om haar schattig en sexy, maar tegelijkertijd sterk en vrouwelijke zonder cheesecake: ik wilde de waarnemer te geloven dat ze kan sommige kont schoppen want het is een integrerend aspect van de game-ervaring.
Mijn idee was te vangen een moment in tijd die eventueel kunnen optreden in het spel en dat vertelde een verhaal of gaf inzicht in een verhalende aspect van het spel. Tijdens het spel die ze enorme monsters tegenkomt te bestrijden, dus de art director en ik koos voor het gebruik het schepsel van de "Wherewolf" uit het spel als slachtoffer voor de basis om te complimenteren met de figuur en er meer interessant dan een gewone naamplaatje.
Natuurlijk, als gevolg van gebrek aan ruimte, kon ik niet veroorloven om te plaatsen het hele schepsel op basis omdat het was een groot beest in het kader van het spel, dus heb ik besloten om het onthoofden van haar hoofd, alsof het de nasleep van een ontmoeting met vuil.
Ook op het honk wilde ik plaats later verschillende shell omhulsels en ander puin die ik zal bespreken in detail...
Vanwege haar kleine schaal (1/8e dus 8.5" hoog ongeveer zonder de base) heb ik besloten dat ik wilde speelgoed wax gebruiken als mijn afwerking materiaal om alle details te aardig en knapperig. Op deze schaal vind ik het de beste oplossing voor mij zoals de hardheid van het materiaal kan ik houd van kleine onderdelen zonder teveel zorgen over squishing iets in het proces.