Stap 5: Maken de hefbomen
Je moet in de eerste plaats om een draaipunt. Moet u dit zo ver naar rechts mogelijk gemakkelijker voor de sleutel op te heffen. Met behulp van snelle lus / quickslice / verbinden, snijden van ongeveer een derde aan de bovenkant en extruderen uit een klein stukje naar het huis van de spil. Maken van een kleine cilinder, zorg dan dat heeft hoog genoeg segmenten te glad in afdrukken en plaats deze over waar zul je het gat. Vervolgens Selecteer uw lever en pas het draaipunt is. U kunt dit doen in max in zijn hiërarchie tabblad om expressies te maken en wijzigen, door het selecteren van "Aanpassen Pivot alleen", vervolgens hulpprogramma voor het uitlijnen aan de draaitabel met het scharnierpunt van de cilinder. Afsluiten van de hiërarchie. Nu moet de hendel draaien van de cilinder zoals het zal binnen de sluis.
De hendel moet alleen draaien van ongeveer 15° naar boven om te komen tot het openen, maar u bepaalt zelf de beste hoogte. Naar uw gekozen open positie worden gedraaid en maak een klein doosje dicht bij het centrum te vertegenwoordigen de inkeping van de bout. Knippen en verwijderen van een horizontale traject naar links voor de inkeping om af te sluiten via, ervoor zorgend om close-up van eventuele leemten die u maakt. De hendel draaien terug naar beneden en noteer dat het pad de inkeping volgt. Knippen en verwijderen van een sectie voor dit pad. Nogmaals snijden lijnen horizontaal aan de notchs nieuwe rusten positie en een klein gat in de zijkant van de hefboom om te vangen de inkeping moet de bout worden ingedrukt terug terwijl de hefbomen zijn gesloten. Schoonmaken van de huidige lay-out in iets wat lijkt op wat ik heb boven en afronden van alle hoeken waar stukken kunnen worden zweefvliegen tegen elkaar.
Maken van een cilinder voor elke pin, waar het midden van de cilinder wordt uitgelijnd met de greep van de sleutels en de straal te maken van de curves voor de sleutelpinnetjes bereikt op de stift. Je moet 4-5 cilinders afhankelijk van hoe u uw sleutel hebt aangebracht. Dit zal worden verwijderd uit de hendel terwijl het in open positie zodat de pin langs de gemaakte curve gaat, houden dat de hendel omhoog til de Inkeping heeft doorgegeven via de gateway. De cilinder aan de cilinder voor het draaipunt koppelen en gebruik een Boole-bewerking (gevonden in max onder maken > samengestelde objecten > Boolean) aan hen aftrekken van de hendel. Overbrugging van de kloof. Moet u dit afzonderlijk doen voor elke hendel, wees voorzichtig om te proberen en Boole slechts eenmaal per hendel, en zorg ervoor dat u de juiste vorm voor elke pin bent snijden. Zodra zij alle snijden, kunt u draaien ze terug naar een gesloten positie.
U kunt opmerken dat ik heb een hefboom die niet overeenkomt met de anderen. De gateway is recht zonder te draaien en het gat voor de inkeping is eronder in plaats van boven. Dit is omdat de laagste pin de hendel passeren zal zonder aan te raken, terwijl een onjuiste pin zou de opheffing van de hendel, dus het overvullen van de inkeping. Voel je vrij om dit soort hefboom onder uw eigen model. Vervolgens maken we omhoog, de bout.