Stap 9: OK dit krijgt een beetje gek, maar geen paniek
Proberen om de messen te maken van deze mooie vloeiende ark is een beetje lastig, maar geef niet op.
Vuist toevoegen een kromme modifier naar uw propeller blade.
Vervolgens voegt dat een "Bezier-" cirkel naar de scène en onder de curve modifier ingesteld deze cirkel op het curve-object.
Op dat moment ziet alles er een beetje woogy zoals u in de afbeelding van de vuist zien kunt. Nu op dit punt kan ik niet uitleggen precies wat u zult moeten doen, maar ik zal u vertellen hoe ik dit uit voorstellen. Ik speel mee.
Verplaatsen van de lege, gebruiken de schaal manipulator, proberen de verschillende as positieve en negatieve onder de curve-opties... Basally op dit punt je eindigen met het bewegen van de relatieve afstand van de lege rommelen en als je rotzooi rond met dingen uiteindelijk kunt u de gewenste vorm.
Als je eenmaal alle de messen geregeld zij manier u houdt druk op Shift D en maak een kopie van deze array (ik doe dit zodat u nog steeds later bewerken kunt als u nodig hebt om iets te veranderen), dan drukt u op Alt-C en selecteer "Mesh van Curve/Meta/Surf/tekst... Hierdoor wordt dat deel van het model naar een nieuw model dat solide zijn zal.
Nu kun je het model hoe ooit u graag met uit de array die rond en met verhuizen selecteren alles over en voorbij.
Na rommelen met een array en een curve tot mijn gevederde blik samenkomt dat ik wil er een omgekeerde versnelling te worden wat de messen zal verbinden.
Voor dit ik voeg gewoon een nieuwe cilinder zoals voordat met een hogere even getal te maken meer tanden, maar om tijd te besparen ik gewoon boven geschrapt en onderkant gezichten van de cilinder en de verharden modifier gebruikt om toe te voegen een zelfs binnen laag van gezichten, in plaats van vullen ze allemaal in.
Toepassing uw modifier stollen en nu moet je een cilinder die eruit als een wasmachine of een O-ring ziet.