Stap 10: En we zijn aan het einde van het modelleren van dit idee.
Maken van de binnenkant versnelling is hetzelfde als de andere versnellingen en op dit punt is het aan jou om een kunstenaar.
Ik ingevuld de innerlijke versnelling, dan een paar tanden toegevoegd aan de buitenkant en een multires modifier toegevoegd hetzelfde als de versnellingen in de eerste stap.
Om meerdere versnellingen binnen het innerlijke vistuig ik nam de versnelling van de eerste stappen en drukt u op Shift D en S op schaal een gedupliceerd naar beneden.
De versnellingen binnen desgewenst regelen. In de tweede foto omdat ik van plan om dit te printen met een 3D-printer voegde ik een drager van een eenvoudig ding cilinder naar de achterkant van het innerlijke versnelling deel.
Om de tandwielen die eruit zien alsof ze een as hebben ik slechts het midden van het vistuig van geëxtrudeerd en geëxtrudeerd het vervolgens opnieuw. Druk vervolgens op Alt M worden samengevoegd en instellen op center om te vullen dit bij het maken van de versnelling die eruit zien alsof het wordt gehouden op een van de assen.
Een van de laatste dingen die ik heb toegevoegd werd aan de achterkant van het gedeelte buiten versnelling. Ik een klein langer tand naar de gear geëxtrudeerd. Dit is te houden dit deel naar boven, nadat het is uitgeprint en het als een kick-stand fungeren zal.
Voor 3D-Printers.
Belangrijke opmerking: wanneer dit voor een 3D model u zou het verstandig om het mes dikker en misschien overlappen ze. Dit duurt weg deel van de tand, maar de plastic model sterker zal zijn.
Hoop dat je vond dit nuttig
Bedankt voor het lezen
Nu gaan bouwen iets leuks:)