Stap 4: Voorbereiden om audio bestanden op "stem chip" te laden:
Uw eigen audio clips kunnen in veel audiobestand formaten maar voor deze studie, gebruikte ik het mp3-formaat. Ik ook gewend GarageBand op mijn MacBook Pro mijn audio opnemen en bewerkt de audio clips om te lager dan 3 seconden in lengte. Ik verder verkort de audio clips in Final Cut Pro te fine-tunen van de clips om zo snel als nodig voor de productie van de gewenste audio clip met weinig leeg opnameruimte. De VS programmeur software is vereist voor het laden van uw eigen audio op de "stem chip" en dit kan worden gedownload voor uw type computer van http://www.spikenzielabs.com/SpikenzieLabs/VoiceS....
De VS programmeur software zoekt twee bestanden. Een bevat de audio clips die u wilt laden op de "stem chip" en zij moeten worden opgeslagen in een map met de naam "SoundBytes". Voor dit instructable, gebruikte ik 80 audioclips begint met een nul en eindigt met 79. Zie de afbeelding toont een deel van de SoundScore.txt met 0 – 29 audioclips. Het getal aan de linkerzijde van een audio-bestand wordt gevraagd wanneer dat bestand wordt gespeeld. Bij het maken van het tekstbestand, elke tekst bestand regel begint met een nummer en een tab daarna gevolgd door de naam van het audiobestand, gevolgd door een return-toets om te beginnen de volgende vermelding. De laatste vermelding van een audio-bestand moet ook worden gevolgd door een invoer van terugkeer van uw toetsenbord. De SoundBytes map met audio bestanden moet ook in de zelfde omslag zoals het SoundScore.txt-bestand.