Mario Kart (20 / 21 stap)

Stap 20: Codes

Kopieer en plak de codes in de Arduino software. De codes die we voor de kar gebruikten zijn kan worden gezien hier blaten.

Code voor
versnelling motoren

include-bestanden andere bestanden of bibliotheken wilt toevoegen aan het huidige programma

#include

#include

#include

int estado = 0; Hiermee maakt u een variabele waarmee de proefomstandigheden zal worden.

SoftwareSerial blauw (10, 11); RX, TX instellen van pinnen voor Bluetooth-communicatie

Adafruit_MotorShield AFMS = Adafruit_MotorShield(); De motor shield-object maken met het standaard I2C adres

Adafruit_DCMotor * myMotor = AFMS.getMotor(1); Selecteert u de poort voor het koppelen van een motor. motor een gaat naar poort 1

Adafruit_DCMotor * myMotor2 = AFMS.getMotor(2); Selecteert u de poort voor het koppelen van een motor. motor een gaat naar poort 2

VOID Setup {}

Serial.begin(9600); instellen van seriële bibliotheek 9600 bps

Blue.begin(9600); Hiermee stelt u de baud-rate 9600 bps

Blue.println ("werkt bluetooth?"); drukt een regel om te testen of bluetooth werkt

AFMS.begin(); Setup-seriële bibliotheek 9600 bps

}

void loop

{

if(Blue.available() > 0) {//this wordt gebruikt om te lezen van de waarden door de HC-0 X bluetooth module

Estado = blue.read(); de variabele gedeclareerd nu wijzigingen de waarde zoals die was ontvangen door de bluetooth-module

}

alle deze if's worden gebruikt om bepaalde acties te voeren. bijvoorbeeld: in de eerste als de opdracht stop wordt geïmplementeerd door het stoppen van alle de motoren.

stoppen met het instellen van alle motoren op een snelheid van 0

Als (estado =='s') {}

myMotor -> run(RELEASE); motor een is ingesteld om te stoppen

myMotor -> setSpeed(0); motor één is ingesteld op snelheid 0

myMotor2 -> run(RELEASE); motor twee is ingesteld om te stoppen

myMotor2 -> setSpeed(0); motor twee is ingesteld op snelheid 0

}

doorsturen instellen van een motor te lopen vooruit terwijl de andere achteruit loopt

Als (estado == 'w') {}

myMotor -> run(FORWARD); motor één is ingesteld op voorwaarts uitvoeren

myMotor -> setSpeed(255); motor één is ingesteld op max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

myMotor2 -> run(BACKWARD); motor twee is ingesteld op achterwaarts draaien.

myMotor2 -> setSpeed(255); motor twee is ingesteld op max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

}

achteruit is het dezelfde code als vooruit; de enige verandering is dat de motor een nu op de naar achteren draait en motor2 vooruit loopt.

Als (estado == 'x') {}

myMotor -> run(BACKWARD); motor één is ingesteld op achterwaarts uitvoeren

myMotor -> setSpeed(255); motor één is ingesteld op max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

myMotor2 -> run(FORWARD); motor twee is ingesteld op voorwaarts uitvoeren

myMotor2 -> setSpeed(255); motor twee is ingesteld op max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

}

Deze keer, beide motoren lopen naar dezelfde richting linksaf

Als (estado == 'a') {}

myMotor -> run(FORWARD); motor één is ingesteld op voorwaarts uitvoeren

myMotor -> setSpeed(255); motor één is ingesteld op max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

myMotor2 -> run(FORWARD); motor twee is ingesteld op voorwaarts uitvoeren

myMotor2 -> setSpeed(255); motor twee is ingesteld op max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

}

Sla rechtsaf dat de motoren zal worden uitgevoerd om dezelfde richting, maar tegenover linksaf

Als (estado == had') {}

myMotor2 -> run(BACKWARD); motor twee is ingesteld op achterwaarts uitvoeren

myMotor2 -> setSpeed(255); motor twee is ingesteld op max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

myMotor -> run(BACKWARD); motor één is ingesteld op achterwaarts uitvoeren

myMotor -> setSpeed(255); motor één is ingesteld op max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

}

linksaf die de motoren zal linksaf langzaam langzaam. het is dezelfde code als voor draai links, maar met langzamere snelheid

Als (estado == 'q') {}

myMotor2 -> run(FORWARD); motor twee is ingesteld op voorwaarts uitvoeren

myMotor2 -> setSpeed(100); motor twee is ingesteld op 40% van de max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

myMotor -> run(FORWARD); motor één is ingesteld op voorwaarts uitvoeren

myMotor -> setSpeed(100); motor één is ingesteld op 40% van de max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

}

langzame bocht naar rechts die de motoren rechts langzaam zal veranderen. het is dezelfde code als voor zet gelijk, maar met langzamere snelheid

Als (estado == "e") {}

myMotor -> run(BACKWARD); motor één is ingesteld op achterwaarts uitvoeren

myMotor -> setSpeed(100); motor een is ingesteld op 40% van de max snelheid is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

myMotor2 -> run(BACKWARD); motor twee is ingesteld op achterwaarts uitvoeren

myMotor2 -> setSpeed(100); motor twee is ingesteld op 40% van de max snelheid. 255 is de hoogst mogelijke waarde, terwijl 0 de laagste is.

}

}

Code voor servomotoren (piepschuim scharen)

include-bestanden andere bestanden of bibliotheken wilt toevoegen aan het huidige programma

#include

#include

Servo miServo; verklaart een servo

Servo miServo2; verklaart een servo

int estado = 0; Hiermee maakt u een variabele waarmee de proefomstandigheden zal worden.

SoftwareSerial blauw (10, 11); RX, TX instellen van pinnen voor Bluetooth-communicatie

VOID Setup {}

Blue.begin(9600); instellen van seriële bibliotheek 9600 bps

Blue.println ("iniciar bluetooth"); Hiermee stelt u de baud-rate 9600 bps

miServo.attach (3); de servo 1 sluit aan op pin 3

miServo2.attach (5); de servo 2 hechten aan pin 5

}

void loop {}

Als (blue.available() > 0) //this wordt gebruikt voor het lezen van de waarden door de HC-0 X bluetooth module

{

Estado = blue.read(); de variabele gedeclareerd nu wijzigingen de waarde zoals die was ontvangen door de bluetooth-module

pinMode (7, OUTPUT); gebruikt het eerste wapen inschakelen. Dit wapen bestond uit een piepschuim (uitbreidbaar polystyreen)-cutter waarmee de auto aan de ballons branden bij contact.

pinMode (4, OUTPUT); gebruikt om te schakelen van het tweede wapen op.

}

alle deze if's worden gebruikt om bepaalde acties te voeren. bijvoorbeeld: in de eerste als, de servo

Als (estado == 'a') {}

miServo.write(70); de servo is verplaatst naar deze positie

digitalWrite (7, laag); het wapen dat is gekoppeld aan de servo is geactiveerd.

}

Als (estado == de ') {}

miServo.write(120); de servo is verplaatst naar deze positie

digitalWrite (7, hoge); het wapen dat is gekoppeld aan de servo is geactiveerd.

}

Als (estado == 'k') {}

miServo2.write(30); de servo is verplaatst naar deze positie

digitalWrite (4, HIGH); het wapen dat is gekoppeld aan de servo is geactiveerd.

}

Als (estado == 'g') {}

miServo2.write(100); de servo is verplaatst naar deze positie

digitalWrite (4, laag); het wapen dat is gekoppeld aan de servo is geactiveerd.

}

}

Gerelateerde Artikelen

DIY karton Mario Kart blauwe Shell trofee

DIY karton Mario Kart blauwe Shell trofee

Welkom op mijn nieuwe Instructable. Deze keer ben ik het opbouwen van een muur Trophy-versie van de blauwe Shell van Mario Kart. Dat Shell is een van de meest gehate extra's ooit, althans voor mij. (Meer over mijn haatdragend relatie met de Shell in
Echte leven Mario Kart

Echte leven Mario Kart

wat kan mogelijkheid misgaan met dit idee naast krijgen echt pijnStap 1: De fietsen Zien Mario Kart was zo'n smash hit in de video game wereld, mijn broer, zus, vriendinnen, en vriend dacht dat het zou een geweldig idee om het te spelen in het echte
Piranha pijpen kart van mario kart double dash.

Piranha pijpen kart van mario kart double dash.

Piranha pijpen als mijn neven favoriete kart in Mario kart double dash, dus heb ik besloten om hem te laten een met behulp van kartonnen & andere eenvoudige objecten tot rond het huis.Stap 1: Het maken van het lichaam van de pijpen. Ik begon maken de
Maken van een karton Mario Kart Frame

Maken van een karton Mario Kart Frame

stapsgewijze instructies voor het maken van een kartonnen frame van Mario Kart.Stap 1: 1. beginnen met het vinden van genoeg karton voor het project; 4 of 5 grote dozen zal volstaan.Stap 2:2. zet vakken in vlakke bladen met snijden één sectie tussen
Mario Kart Blue Shell Hat

Mario Kart Blue Shell Hat

al mijn college suite-mates zijn geobsedeerd met Mario Kart, dus ik hen deze hoed voor Kerstmis maakte. Hoewel deze tutorial wordt beschreven hoe om uw eigen blauwe Shell-hoed, kon u gemakkelijk ruilen het blauwe vlies voor rood of groen om de rode o
Mario Kart 64 Turbo drijven

Mario Kart 64 Turbo drijven

Doel van deze gidsDeze handleiding is bedoeld voor iedereen die wil weten van de dynamiek achter de juiste drijven in Mario Kart 64 voor de Nintendo 64-gokkensysteem. Echter veel van de tips en trucs ik zal een lijst maken hieronder kan worden gebrui
De Mario Kart Wii Gids door Fishfrog27 deel 2

De Mario Kart Wii Gids door Fishfrog27 deel 2

deze keer is de retro cursussen. Dit is de shell cup!Stap 1: GCN Peach Beach 4 leuke dingen op dit circuit.Stap 2: DS Yoshi valt. Twee tips hier.Stap 3: SNES Ghost Valley 2. 2 tips.Stap 4: N64 Mario Raceway. Lots of shortcuts and tips.Stap 5: dank u.
Mario Kart banaan

Mario Kart banaan

ik en mijn vrouw regelmatig spelen Mario Kart, en ze is altijd "beschuldigen" mij van verspreiding van bananen langs het spoor.  Op een dag besloot ik te verspreiden sommige bananen op de trap omhoog naar onze kamer van de media (waar we houden
De Mario Kart Wii Gids door Fishfrog27 deel 1

De Mario Kart Wii Gids door Fishfrog27 deel 1

In deze 8 deel gids, ik zal je laten zien al mijn glitches, sneltoetsen, tips en trucs. Om te beginnen dit instructable zal ik gaan door de sporen van de mushroom cup.Stap 1: Luigi Circuit Twee snelkoppelingen in deze track betrekken verhoogt als u n
Mario Kart en Luigi Kart

Mario Kart en Luigi Kart

Laat uw kinderen rijden in stijl van deze Halloween op een werkende Mario (of Luigi)-Kart. Deze eenvoudige en voordelige rekwisieten zijn zeker een hit met Halloween. U kunt een rit-op voertuig of speelgoed maken deze Karts. Het is het beste als u ku
Mario Kart Wii klok

Mario Kart Wii klok

Dit is een leuke en goedkope project.  Het is ook een geweldig cadeau voor de mario fans.  Het hele project kost me $15 en kostte me ongeveer 15 minuten te maken. Genieten :)Stap 1: materialen -Wandklok-W/printerpapier-Schroevendraaier-Lijm-SchaarSta
De Mario Kart Wii Gids door Fishfrog27 deel 3

De Mario Kart Wii Gids door Fishfrog27 deel 3

terug naar de wii fasen voor de Beker van de bloem.Stap 1: Mario Circuit. Twee snelkoppelingen waarbij verhoogt.Stap 2: Coconut Mall. Coconut Mall, een heleboel tips hier.Stap 3: DK snowboardcross. Een van mijn favoriete nummers. Ideaal voor Wi-fi al
Mario kart Wii simulator

Mario kart Wii simulator

Bedankt voor het kijken naarHoop dat je genoten hebt van hetStuur me een e-mail als u meer informatie wilt over de kartof als u wilt dat ik een video van het werken op mijn Wii te makenBapt
Mario Kart automaat

Mario Kart automaat

We gaan om een Vending machine gebaseerd off van Mariokart, omwille van twee redenen te maken. Eerst wie houdt niet van Mariokart, en ten tweede wie niet wil een automaat in hun huis? Natuurlijk onze versie van het kleine items zoals granen, of klein
Auto van Mario Kart

Auto van Mario Kart

Inleiding.De oprichting en ontwikkeling van de kar gemaakt voor concurrentie Mario Party worden gepresenteerd. Die was het ontwikkelen van een apparaat zitten kundig voor ballons barsten via een elektronische mechanisme te worden gecontroleerd door B