Stap 3: Spelen van het spel
Deze stap is voor historische doeleinden hier bewaard.
Spelen van het spel is bijna zo intuïtief als een fysieke marmeren doolhof spelen. Het enige verschil is dat tilt-schakelaars een neutrale staat hoeft: de tilt is altijd NE/SE/SW/NW en er is geen manier om te kantelen van de doolhof N/E/S/w bedragen. Allermeest naar de tijd dit maakt niet uit, want als - bijvoorbeeld - de tilt is NE, en er is een noordelijke of oostelijke muur - het marmer is slechts één manier om te gaan.
Wat gebeurt er wanneer het marmer kan "koos" tussen 2 opties? In dat geval - bepaalt het marmer van spin (gecontroleerd via de potmeter) of het marmer neemt de richting thats meer rechtsom of linksom degene. Zie foto's en aantekeningen hieronder.
Dit betekent niet dat je moet de spin-bedieningsknop constant rijden. Meestal, als je niet gaan waar u wilt met de huidige spin, zou het werken prima op de weg terug. In de zeldzame gevallen waar de spin doet er toe, u stopt bij een hoekje, aanpassen van de spin en blijven. Duurt enkele praktijk - maar niet teveel.
Genieten,
@TheRealDod