Stap 6: Arduino en accessoires
We zijn nu klaar om het bord verbinden met de Arduino Mega. Sluit de draden aan de volgende digitale I/O poorten met de linksboven wordt de laagste poort en de onderkant recht wordt de hoogste poort.
Grens 1 - digitale pinnen 0-3
Rand 2 - digitale pinnen 14-17
Rand 3 - digitale pinnen 18-21
Grens 4 - digitale pinnen 22-25
Grens 5 - digitale pinnen 26-29
Grens 6 - digitale pinnen 30-33
Grens 7 - digitale pinnen 34-37
Grens 8 - digitale pinnen 38-41
Grens 9 - digitale pinnen 42-45
Rand 10 - digitale pinnen 46-49
Grens 11 - digitale pinnen 50-53
Merk op dat we de digitale pinnen 4-13 leeg vertrokken omdat wij een aantal van deze voor onze LCD-display gebruiken zal. Volg deze gids van SparkFun om verbind ik het LCD met de Arduino. Verbinding maken met het LCD-scherm verbinding maken de volgende met behulp van de juiste weerstanden vermeld in de gids van SparkFun:
VCC - 3,3 v
GND - GND
SCE - digitale pin 7
RST - digitale pin 6
D/C - digitale pin 5
DN - digitale pin 11
SCLK - digitale pin 13
LED - digitale pin 9
De Raad van bestuur op het schuim plaatsen, zodat de nagels veilig het bord in het schuim. Het graven van een gat door het schuim net groot genoeg voor de concave knop. De knop verbinden met de digitale pin van de Arduino 4 en sluit de zoemer naar digitale pin 12.
Download de Arduino software die zeker dat het ondersteunt de Mega (wellicht versie 1.5.6 Beta). De code van de Math Blox van GitHub downloaden en openen het ino bestand in de Arduino software. Compileren en uitvoeren van die deze code op de Arduino Mega en u zal hebben uw eigen versie van Math Blox die zelfstandig kan worden uitgevoerd op een externe voeding!