----------------------------
TweakInt myNumber;
void setup(){
myNumber = new TweakInt("My changeable number", 100);
}
void draw(){
background(myNumber.val, 0, 0);
}
----------------------------
Ik heb gewerkt met Teague Labs een bibliotheek maken voor verwerking die u variabelen gemakkelijk tweak kunt terwijl uw Processing schets wordt uitgevoerd. Tweak is vrij rechttoe-rechtaan ----------------------------
TweakInt myNumber;
void setup(){
myNumber = new TweakInt("My changeable number", 100, 1, 0, 255);
}
void draw(){
background(myNumber.val, 0, 0);
}
---------------------------- maar ik ben al een instructable helpen kan bij het overwinnen van de hindernissen van de instelling voor het omhoog en krijgen begonnen.
Tweak is bedoeld voor snelle prototyping en snelle Softwareontwikkeling. Begin van programmeurs vaak "harde code" waarden in hun schetsen zoals ze prutsen met hoe de dingen zijn getekend op het scherm of achter de schermen afgehandeld ----------------------------
TweakInt myNumberR;
terwijl deskundige ontwikkelaars meestal vele klassen TweakInt myNumberG;
gegevenstypen TweakInt myNumberB; en specificaties voor schaal en robuustheid. Tweak is een vriendelijke midden grond waar zowel beginners als experts kunnen het inschakelen van programma's als gemodificeerde on-the-fly zonder zorgen te hoeven maken over de details achter de schermen.