Stap 1: Bouwen een eenvoudig spel
OK gewoon gebruik maken van Java te maken een JFrame mainFrame genoemd. Ik maakte het zijn eigen klasse maar u niet moet. Vervolgens een Paint-klasse te maken. Het zou moeten lezen-importeren van java.awt.*;
importeren van javax.swing.*;
importeren van java.awt.image.*;
importeren van javax.imageio.*;
importeren van java.io.*;
openbare klasse verf breidt JPanel {}
public void paint (Graphics g) {}
Graphics2D g2 = g (Graphics2D);
G2.setColor(Color.White);
G2.fillRect (0, 0, this.getSize () .width, this.getSize().height);
G2.drawImage(getBaseImage(), 235, 200, null);
G2.setColor(Color.Black);
G2.drawLine (250, 215, (int) mainFrame.littleX+250, (int)mainFrame.littleY+215);
}
openbare BufferedImage getBaseImage() {}
BufferedImage Img = null;
Probeer {}
Img = ImageIO.read (nieuw bestand ("/ * AFBEELDINGSBESTAND-naam * /"));
} vangst (IOException e) {}
System.err.println(e);
}
retourneren van Img;
}
Deze methode is optioneel en alleen een foto toegevoegd aan het bestand
}
Maak een globale variabele die leest-
openbare statische javax.swing.JPanel jPanel1;
Vervolgens op de mainFrame toevoegen de JPanel en maken het dezelfde grootte als de JFrame.
Stel deze gelijk is aan nieuwe Paint();
IE... jPanel1 = nieuwe Paint();
(deze code vrij werkt niet nog zo raak niet in paniek als je een ton van fouten)