Stap 2: Stap 1: kiezen van gewrichten te analyseren
Aangezien wij dit project specifiek voor dans maakten, We wisten dat we wilde alleen maar kijken naar bepaalde gewrichten.
Eerst, maak een lijst waarin u de gewrichten die wij niet willen zien waar men andere variabelen:
privé-lijst < JointType > NoJoints;
Ten tweede, we de lijst in de sectie openbare override nietig initialiseren van codering moeten initialiseren
NoJoints = nieuwe lijst < JointType > {JointType.Spine, JointType.ShoulderCenter, JointType.Head, JointType.HandLeft, JointType.HandRight, JointType.HipCenter, JointType.FootRight, JointType.FootLeft, JointType.ElbowLeft, JointType.ElbowRight};
Ten derde, we moeten vertellen het programma niet tekenen de gewrichten die deel uitmaakt van de lijst. Ga de code naar de plaats waar de gewrichten zijn getekend. Moet er een groene opmerking die zegt "Nu tekenen de gewrichten":
if (! NoJoints.Contains(j.JointType))
{
dit. SharedSpriteBatch.Draw)
this.jointTexture,
this.mapMethod(j.position),
Null,
jointColor,
0.0f,
this.jointOrigin,
1.0f,
SpriteEffects.None,
(0.0f);
}
De code in de accolades is er al wanneer het bestand wordt geopend. Wij zijn het gewoon vertellen dat als de lijst geen een gewricht in de lijst NoJoints bevat, vervolgens het programma moet tekenen.
U kunt ook toevoegen en verwijderen van botten om verbinding te maken met de gewrichten. Dit is zo simpel als het commentaar uit de botten die u niet wilt en na de code die is geschreven voor de botten te trekken in de nieuwe lidstaten. De gids is:
dit. DrawBone (skelet. Gewrichten, JointType.Joint1, JointType.Joint2);