1-5: koning Race 2: geïnspireerd door {LOD} Classic's oorspronkelijke koning race, dit is mijn all time beste kaart. Teamed spelers vechten door middel van een labrinth van puzzels, verdedigingen en overlappen naar de finish bereiken. Elke speler is voorzien van ongeveer 80 ridders en hun koning aan het begin van het spel. De eerste speler die het landgoed in de rechter bovenhoek van de kaart met hun koning bereikt wint. De host doodt de verliezers en laat de winnaar te beleg en hen te doden.
6,7: Pike oorlog (5): dit is mijn meest populaire (en meest verslavende) kaart. Het is een bliksem snel strijd die kan overal van 1-30 minuten duren. Piekeniers zijn de meest zwaar gepantserde eenheid in het spel met een zwakke aanval, waardoor ze zeer traag om te doden, maar slimme tactiek kan worden gebruikt om te nemen uit een vijandelijke koning en win het spel in een korte tijd. Er zijn 4 tunnels, een brand-ademende draak, ijsberen en ridders die zijn gekooide in poorten wachten van op versie door de spelers.
8,9: Pacman: deze kaart is gebaseerd de klassieke arcade game, pacman. Teamed spelers lopen door de smalle passages van de kaart doden volgzaam laddermen (de laddermen vertegenwoordigen pacman voedsel) met hun koningen (de koningen vertegenwoordigen pacman). Vier grote groepen van de vijandelijke ridders lopen tussen de muren rally punten krijgen zodat ze automatisch in hun vaste patroon bewegen (de ridders vertegenwoordigen de geesten). Wanneer alle laddermen zijn afgeschaft, kan de host de andere spelers te doden van hun koning ter afsluiting van het spel. Foto nummer acht is een screenshot van de kaart lay-out, waardoor ik gelijk te zijn aan de oorspronkelijke pacman.
10,11: dood klok 2: dit is een kaart overschaduwd door een feit; die tijd loopt altijd uit. Het is een koning van de heuvel-kaart, de ene voor de bediening van de heuvel voor 10 minuten wint. Spelers zijn voorzien van een paar honderd eenheden, allermeest zij piekeniers. Het midden van de kaart, waar alle van de gevechten plaatsvindt, is boxed af door gates van van de rest van de kaart waar de spelers houdt zijn, het creëren van een hevige strijd op de heuvel. Maar elke speler controleert ook een grote groep van ijs queens (de meeste belachelijk krachtige eenheid in het spel) in de hoeken van de kaart die beschikbaar voor de slag op een slow release systeem zijn. Na ongeveer 3 minuten die ijs koninginnen tot de vijanden komen houden met de klok mee van hun eigenaars houden en die speler meestal te verslaan. Vervolgens zijn de koninginnen vrij om aan te vallen in het midden van de kaart. De eerste speler die het bereiken van de heuvel met hun ijs queens decimeren iedereen binnen een minuut. De tweede speler te bereiken van het center met hun vorstinnen zullen uiteindelijk het uitvechten van het met de andere speler. De laatste koninginnen blijven staan wint de wedstrijd.
12,13: Accademy 2: deze kaart is geïnspireerd op de missie accademy multiplayer van Star Wars The Clones Wars voor de Gamecube. Drie teamed spelers zijn opgesloten in een arena en een klein kasteel met veel eenheden gegeven haar verdediging. Ze moeten overleven 10 golven van aanval en beleg van de host-speler van 4 kanten. De eenheden in de golven zijn gescheiden door muren zodat ze eenvoudig te implementeren in de strijd. De eerste golf is het makkelijkst te weren en elkaar moeilijker. De host spelers koning marsen in de strijd tijdens de Golf tien en als hij versloeg dan het spel afgelopen is.
DEZE SLIDESHOW DUURT EEN DAG OF TWEE VOOR HET LADEN VAN DE BEELDEN
Zoals mijn artist page op Facebook en stuur sturen me een bericht met uw e-mailadres en ik u de kaarten!
https://www.Facebook.com/KyleDurkinArtist?ref=HL