Stap 4: Testen het apparaat
Na meestal alles was bekabeld, was het tijd om uit het apparaat te testen. Ik wilde ervoor zorgen dat alles functioneerde, en dat ik zou kunnen gebruiken het apparaat zodra het had geprogrammeerd. Dit betekende dat ik moest gebruiken de FTDI-adapter en steek de stekker in de rechte hoek mannelijke kop die ik had vastgesoldeerd aan de Arduino. Echter, zoals ik al eerder zei, ik liep in een probleem met de mannelijke header. Wanneer ik de kop had gebogen niet had ik echt beschouwd als de grootte van de pinnen. Ik ging gewoon soort van wat ik had en nam dat het zou niet een probleem. Dit, natuurlijk, resulteerde in de pinnen niet worden lang genoeg eigenlijk verbinden met de Arduino. Ik moest unsolder alle de pinnen van de Arduino en maak een nieuwe kop om terug in te stoppen. Het harde deel in dit geval was het verkrijgen van toegang tot de Arduino zoals het was nogal stevig aan de PCB en LCD. Met een beetje finesse en sommige soldeer wick, ik was in staat om de mannelijke koptekst verwijdert. Na dat ik schoongemaakt van de rest van het soldeer met sommige meer soldeer wick dan bewoog de nieuwe mannelijke header vastklikt. Na het solderen van het, kon ik de FTDI adapter verbinden met de Arduino en beginnen pogingen te doen om te programmeren van het apparaat.
Het programma werd getrokken rechtstreeks vanuit de oorspronkelijke plannen voor de MAGPI.
Programma is hier: https://github.com/zippy/magpi
Ik noemde opnieuw de map die dat het bestand MAGPI opende het vervolgens op in mijn Arduino interface. Het programma vereist drie verschillende bibliotheken na op zoek doorheen, dus ik twee van hen vermeld in het Leesmij-bestand pakte.
Eerste bibliotheek: https://github.com/adafruit/Adafruit-GFX-Library
Tweede bibliotheek: https://github.com/adafruit/Adafruit-PCD8544-Nokia...
Ik noemde ook deze. De laatste bibliotheek was niet op het Leesmij-bestand, maar ik kon vertellen dat de bibliotheek heette Bounce. Met wat hulp van Google kon ik vinden de library, genaamd Bounce2.
Bounce2 bibliotheek: https://github.com/thomasfredericks/Bounce-Arduin...
Echter het programma genoemd voor gewoon stuiteren dus ik rommelde over met de vorige versies van de Bounce bibliotheek proberen te krijgen die met de code functioneerde. Geen van hen werkte. Alles wat niet was verloren, echter als ik gewoon de bibliotheek uit geruild voor de Bounce2-bibliotheek en, gelukkig, werkte alles perfect hoe dan ook. Het LCD-scherm is verlicht en het programma begon uitgevoerd. Ik kon gemakkelijk draaien elk van de drie wedstrijden (lade, Catcher en slang) en toegang het optiemenu. De enige fout die ik vond was dat ik had de rechterknop aangesloten op de linker knop pin van de Arduino en de linker knop om de rechterknop pin. Na het spelen met het en het maken van zeker niets anders verkeerd was, ik dook in de code en veranderde het zodat de twee pinnen waren verwisseld. De veelzijdigheid van de Arduino was in dit geval geweldig; u kunt het op zowat elke manier je wilt, je hoeft alleen te wijzigen van de code om iets op te lossen eventuele verschillen de draad. De laatste stap was het invoeren van de batterij en de lader van de batterij in de bodem van het geval, en vervolgens breuk de stukken samen.