Stap 6: Spelen met de MAGPI
Ik was in staat om uit elk van de spellen te proberen. De lade, voor mij, leek een mooie nette kleine programma en was eerlijk gezegd het meest effectief. De Catcher spel was eigenlijk vrij moeilijk als de rockets in de tegenovergestelde richting stuwkracht van wat je zou verwachten (dat is een ontwerper keuze, hoewel dus we kunnen laten het schuiven). De Uber Snake spel uitgespeeld net als men zou verwachten, maar het leek te crashen na over 10-15 rondes van het eten van een snack. Ik weet niet eigenlijk totaal vanaf nu waarom dit zou kunnen zijn, maar ik ben waarschijnlijk ga kijken naar de code om te zien of ik van de reden achterhalen kan. Misschien wil het net vrij opzettelijk het spel te beëindigen na een bepaald aantal worden gegeten. We zullen zien als ik werk via de code.
Als ik kan, wil ik iets verder gaan met het apparaat. Ik wil graag een paar meer spelen (Tetris zou zoet), dus we zullen moeten zien wat ik in dat opzicht kan bereiken. Mijn uiteindelijke doel zou zijn om een of andere manier eigenlijk een Gameboy-Emulator toevoegen en werkelijke Gameboy games draaien, maar ik voel me alsof dat zou buiten de mogelijkheden van de Arduino. We zullen moeten zien wat ik kan doen.
Over het algemeen ik echt genoten van het project, en ik heb veel eruit. De Instructable was zeer goed gedaan, en ik wil zeggen dank aan Zippy314 voor het maken van het apparaat, evenals mijn adviseurs en assistenten Dwight Whitaker, Tony Grigsby en Joseph Long voor hun hulp bij het creëren van mijn eigen MAGPI. Ik hoop dat mijn documentatie van wat ik meegemaakt bij het maken van mijn eigen MAGPI helpt andere die lopen in soortgelijke problemen; Best of luck aan iedereen die automatisch een draaitabelrapport gemaakt.