Stap 3: De meer uitdagende opdrachten
Deze opdrachten worden steeds moeilijker, en ik u adviseren dat als je niet mijn explenation begrijpt, stel ik zeer googlen de opdrachten.
/Blockdata [x] [y] [z] [Datatag]: gebruikt voor het wijzigen van de gegevens van certaing blokken bijv. de waarde van de groei van een plantgoed.
/debug [stop, start; stuk] [coordinaten]: een stuk/positie opnieuw geladen, als er een onderwerp laden is.
/defaultgamemode [gamemode]: verandert de werelden standaard gamemode.
/effect [playername] [effect] [seconds] [versterker]: geeft een speler een potion effect.
/ betoveren [playername] [Id] [level]: betovert het punt dat de speler houdt.
/entitydata [entiteit] [datatag]: om eerlijk te zijn, ik weet niet echt veel van deze opdracht, alleen weet ik zijn gebruikt om de gegevens voor entiteit de kans.
/ execute [entiteit] [opdracht]: in plaats van een opdracht ten opzichte van een coördinate, het maakt gebruik van een entiteit op de opdracht.
/vullen [pos1] [pos2] [blockname]: simular aan de worldedit plugin, het vult de ruimte tussen de 2 posities met een gedefinieerde blok.
/particle [naam] [x] [y] [z] [xd] [yd] [zd] [snelheid]: net als dit één, zoeken op het internet is sterk geadviseerd, maar uiteindelijk moet het kuit schieten van een deeltje, alleen de argumenten het harde deel zijn.
/PLAYSOUND [geluid] [playername]: u bent nooit raden dit één, het speelt een geluid in het spel bibliotheek aan een bepaalde speler of op de specifieke coördinaten gevonden.
/replaceitem [blok; entiteit] [bedrag] [data]: een blok of een voorraadartikel slot vervangen door een andere opgegeven item.
/setblock [x] [y] [z] [blok]: een van de meer gemakkelijk om eraan te herinneren opdrachten, en doet precies wat het zegt over het tin.
/spreadplayers [x] [z] [spreaddistance] [maxspreaddistance]: verspreidt spelers uit elkaar ten opzichte van de opgegeven x- en z-coördinate.
/testfor [speler]: test voor een speler in een opgegeven straal, als zo, plaatsen een Comparateur naast het commando blok een redstone signaal uitstoten moet als er een speler.
/testforblock [x] [y] [z] [x2] [y2] [z2] [tilename]: net als testen voor een speler, deze test voor een blok op een opgegeven coördinate.
/testforblocks [x1] [y1] [z1] [x2] [y2] [z2]: in plaats van testen voor 1 blok, deze test voor meerdere blokken in een bepaald gebied.
/title [speler] titel [tekst]: Ja ik weet het, er zijn meerdere variaties, maar ik vind ze niet echt nuttig, hoe dan ook, kunt u de 4 andere varianten door het bewerken van de tweede titel: duidelijk, reset, ondertitel, keer, maar ik niet uitleggen wat ze allemaal doen sinds zijn vrij duidelijk.
/worldborder toevoegen [sizeinblocks]: toevoegen van een worldborder, kunt u resenter het door te typen /worldborder center [x] [z].
/xp [ammount] [speler], of voor het toevoegen van niveaus: /xp [ammount] L [speler].