Stap 5: Het gouden deel van minecraft: Gamerule de
Een gamerule is een commando, met vele verschillende mogelijkheid, meestal de input vereist enkel een Ja of een nee. ik ben het verlaten van de opdracht /gamerule achter en ik geef u slechts de variabelen.
CommandBlockOutput [true, false]: elke keer een opdracht afgaat, zijn als een grijze message in uw chat, dit volledig wordt uitgeschakeld, zodat uw chat niet altijd krijgen spammed.
doDaylightCycle [true, false]: als de waarde false, tijd zal worden bevroren, en de zon niet meer, verplaatst, tenzij u de opdracht /time.
doFireTick [true, false]: als de waarde false, brand niet in staat is te verspreiden naar andere brandbare objecten.
doMobLoot [true, false]: als valse, mobs zal niet hun buit, dalen zoals kruipers buskruit niet vallen
doMobspawning [true, false]: als valse, mobs kunnen niet natuurlijk paaien, alleen met behulp van spawn eieren en de / roepen opdracht.
doTileDrops [true, false]: als onwaar is, breken een blok zal niet leiden tot het draaien in een pickable entiteit.
KeepInventory [true, false]: als ware, sterven zal niet resulteren in het verliezen van uw items/niveaus.
logAdmingCommands [true, false]: of log admin commando's aan een serverlogboek.
mobGriefing [true, false]: als de waarde false, kruipers niet kundig voor blokken vernietigen, en zombies kunnen niet kloppen van deuren.
naturalRegenation [true, false]: als onwaar is, zelfs als u op volledige honger, u zal niet harten regen.
randomTickSpeed [0-255]: hoe vaak een willekeurige blok teek plaatsvindt (effect groei van planten en dergelijke) standaard 3 is.
reducedDebugInfo [true, false]: als de waarde false, het debug scherm minder info, duh toont...
sendCommandFeedback [true, false]: als waar, wanneer een speler een opdracht voert, dit in de chat weergegeven wordt.
showDeathMessages [true, false]: als onwaar is, sterven zal niet resulteren in een bericht dat u zijn gestorven.