Stap 6: Nu waar ik zette die portal...
AHA! Wat zou nu beter dan dat hè? Ik denk dat dat cove - wat? nog steeds niet goed genoeg? Alright, alright. Ik heb nog enkele trucs die ik kan laten zien. Nou, vertel over. Dit instrueren kunnen blijken te zijn eerder foto minder eh? : P
OK, dus je hebt uw portaal, u hebt gemaakt het automatische, het is volledig stil. maar nu heb je een enorme (relatief) circuit en een blok dat vereist van de vloer worden drie blokken dik om te verbergen van het commando blok als u dit op een tweede kamer van het verhaal.
Hoe zit een manier om te bewegen het portaal uit de buurt van het blok. kunnen we dat doen? Yep!
gemakkelijk als een andere vector, ziet u het blok van de opdracht om te controleren of de dichtstbijzijnde speler uit een specifiek punt. en het beste van allen, de RADIUS-argument werkt nog steeds mee! effectief is het portaal hele varken verplaatst naar een andere locatie, die kan overal in render afstand. (het verder kan worden, maar het zal niets doen als het niet in het spel geladen, zal nu het?: P)
de nieuwe code ziet er zo uit:
/TP 813 11 405
een belangrijke opmerking! u kunt niet kan geen spaties in het vak argumenten voor []. het mislukt telkens zonder uit te leggen waarom. die is heel frustrerend!
Edit: ik besefte dat ik moet hebt opgegeven, externe teleportions zoals dit alleen werken als het commando blok is in een geladen stuk. het moet dicht bij de wereld spawn, dat wordt altijd geladen (http://www.minecraftforum.net/forums/mapping-and-modding/maps/1537579-function-1-8-perma-loaded-spawn-chunks-void-world), of u moet het blok binnen render afstand van de speler. (zij hoeft niet per se te kunnen om het te zien, het spel heeft gewoon te laden.)