Stap 1: Modelleren van het lichaam
Modelleren van de vakken van het lichaam
Ik begon door stapelen drie vakken moeten dezelfde verhoudingen als de kubussen die deel van de sneeuw golem van lichaam en hoofd uitmaken. Om de gehele ornament niet groter dan 3 inch (per de wedstrijd eisen), ik speciaal gemaakt het onderste vak 24 mm aan elke zijde, de middelste vak 20 mm aan elke kant, en het hoofd 22 mm aan elke zijde (waardoor het totaal 66 mm hoog [3 inch in 76 mm] om ruimte te laten voor het sieraad van hook's gat bovenop). Maken van de vakken als deze is vrij ongecompliceerd na het doorlopen van een paar Tinkercad tutorials.
Het hoofd kantelen
Ik vervolgens schuin het hoofd een beetje omdat ik dacht dat dit zou de sneeuw golem kijken meer betrokken. Ik stel de workplane naar de onderkant van het hoofd en dan het hoofd op deze workplane door 22,5 graden gedraaid.
Knoppen toevoegen
Ik maakte vervolgens "steenkool knoppen" voor de voorzijde van het lichaam. Ik maakte deze vakken worden 4 mm aan elke zijde maakt, gebaseerd op schalen van de pixelgrootte van een Minecraft sneeuw golem (dat wil zeggen, voor de romp, 1 pixel = 2 mm, en de kolen-knoppen zijn 2 pixels aan elke kant). Ik maakte de knoppen steekt een weinig op de sneeuw golem (door 1 mm) zodat het meer van een 3D-textuur hebben zou.