Stap 8: Codering: afwerking van de opdracht
We hebben het Java-deel van onze opdracht klaar, maar we moeten nog iets toe te voegen in de plugin.yml zodat de server weet dat het is een opdracht om te zetten in dingen als/Help.
Eerste plaats moeten wij hop terug in de plugin.yml. Voeg dit toe aan de onderkant van het bestand:
if (commandSender instanceof Player) {
Vervangen door instructables hoe u uw opdracht (Let op dit hetzelfde als de opdracht die u in uw opdracht moet prijsklasse plaatsen) genoemd. Wat deze code doet, is de eerste lijn, opdrachten:, begint een lijst in YML (het plugin.yml bestandstype), en waar ik instructables plaatst en u de naam van uw opdracht, het start een andere lijst binnen de lijst van die opdrachten . Opmerking, hebt u veel opdrachten, zorg ervoor dat ze zijn allemaal in de lijst opdrachten , niet de ene opdracht lijst. In deze lijst van Uw opdracht definiëren we twee dingen. Het eerste deel, Beschrijving, is de beschrijving die onze server zegt wanneer we doen/help. Dit kan alles wat die je wilt. De volgende, gebruik, is het gebruik/Help toont. Meestal, niet te verwarren de speler, zou je er uw opdracht en daarna geen argumenten die we later over zal gaan.
Nu, compile/bouwen het project. In Intellij is de sneltoets Ctrl + F9. Vervolgens zet in uw plugins map en start/reload uw server.