Stap 7: programmeren
Nu deze stap problematisch was omdat de Xbox loopt sneller dan de Arduino, wat betekent dat ik een normale ontdendering kon niet voor de knop gebruiken toewijzen. Ik heb gepost deze vraag en steveastrouk nuttig was variëren. Ik heb twee schetsen die variëren van snelle brand maar stopt niet variëren goed, de andere is iets minder snelle maar stopt snel na het loslaten van de knop. Ik ben niet zeker hoe goed deze schetsen zal werken voor verschillende spellen en hebben ze op maat MW3. Alle hulp wordt gewaardeerd (Stuur een reactie op het of pm me) zoals dit een continu proces is. Ik zal updaten als ik een doorbraak. Bedankt voor het lezen, en als u dit alstublieft niet gebruiken voor alle of niets als schieten de spelwijze ruïnes.Eerste schets snelle maar glitchy:
int val = 0; opgeslagen waarden van de digitalread van de knop
int knop = 4; positieve poot van knop aangesloten fromm 3,3 v op pin 4
int schieten = 2; positieve snoer komende vorm de trigger/knop op xbox-controller
void setup {/ / instellen van de pinmode en het starten van seriële verbinding
Serial.begin (9600);
pinMode (button, INPUT);
pinMode (schieten, uitvoer);
}
void loop {}
Val = digitalRead (knop); lezing knop waarde op te slaan
Serial.println (val); Zorg ervoor dat knop werken aan het controleren
Als (val == HIGH) {/ / als de knop is ingedrukt
digitalWrite (schieten, hoge); moet gaan hoog dan laag inorder
digitalWrite (schieten, LOW) ;// te gek conntroller
}
Val = laag; rust val
}
tweede schets is in een bestand-balg wees zo goed wegcijferen alle grijze spullen. Het duurde toe te wijzen van werk ik het daar verliet zodat anderen die willen verbeteren wat werkte niet voor me.