Stap 4: Het creëren van een digitale laatste
Nu is het tijd om uw ontwerp naar de computer. Maar eerst moeten we onze gips laatst op de computer overbrengen zodat we rond het model kunt. Om dit te doen zullen we gebruik een programma genaamd 123D vangst. Om dit programma te gebruiken, u neemt een heleboel foto's rondom een object uit drie verschillende hoogtes, en sluit ze aan op het programma. Vervolgens zullen alle foto's stik en spugen een 3D-model dat we dan onze sneaker model zullen gebruiken.
Neem uw laatste en het overeind van de tafel. Iets klein, zoals misschien een kaars Stokhouder gebruiken. Alles wat ik had rond was een kopje; Als u een kop maken zeker houdt de bodem van de beker de laatste, dit zal gemakkelijker te wijzigen van het 3D-model later. Controleer of dat de tabel is tamelijk vrij van andere objecten. Nu zijn er twee manieren om te gebruiken 123D vangst. U kunt downloaden de app telefoon, of de desktop-app. Ik gebruikte de desktop-app, maar voel je vrij om te kiezen wat voor u werkt. De telefoon app zal u helpen het nemen van de foto's in een goede hoek, dus als u zich ongemakkelijk voelt dit te doen zonder hulp, misschien de telefoon app is voor jou. Voordat u van het nemen van foto's, zorg ervoor dat je de tabel vrij kan rondlopen. U wilt niet verplaatsen van het model tijdens uw verblijf in plaats omdat 123D Catch de achtergrond gebruikt om te helpen met het maken van het model, dus het moet zien van de omgeving vanuit alle hoeken. Wat u wilt doen is het nemen van drie sets van foto's. Één set schuine above neerkijkt, één set kijken rechtdoor op hetzelfde niveau en één set uit onderstaande opzoeken. Moet er een beetje minder dan 40 foto's totale.
Dus neem uw foto's hetzij met behulp van de telefoon-app, of slechts een camera of smartphone en de desktop-app en laad ze in 123D vangst. Het duurt een tijdje om te verwerken, maar zodra het wordt gedaan, zul je een 3D-model van uw laatste die u in 3DS laden kunt Max. Het model zal hebben enkele van de achtergrond als goed als wat u gewend de cup omhoog houden. Het zal ook camera's om aan te duiden waar de originele foto is genomen vanaf tonen. Dus alle de achtergrond verwijderen, wat hield de laatste up en alle camera's. Zodra dat is gedaan GLB het gat in de laatste. Het is wellicht om te manipuleren van de veelhoeken rond het gat een beetje om er beter uitzien. Vervolgens meet de lengte van uw fysieke laatste en schalen van uw digitale laatst aan. Zodra dat gebeurd, ben je klaar om te beginnen met het modelleren!