Stap 4: Texturing, de II
Corrigeren van dit is relatief eenvoudig, hoewel tijdrovend, maar de resultaten zijn de moeite waard.
Eerst in de top schakelen blender het display van de UV-toewijzing. (1)
u ziet u model aan de rechterkant en een soort raster aan de linkerkant.
nu is het noodzakelijk om de weergavemodus naar "structuur". (2)
op het rechter scherm door ervoor te zorgen dat u bent in de bewerkingsmodus.
Selecteer nu de afbeelding die u hebt geselecteerd als textuur op het linker scherm in de bodem. (3)
u ziet alle individuele panelen van de romp uitgepakt over de textuur. Als u het selectievakje herhalen (linker scherm, links) moet de structuur zich herhalen. nu dit is waar het kind van wordt ingewikkeld, maar het echt is't. Ik begin met het selecteren van alle gezichten aan de ene kant van de fuselage(right window) en de draaiende, schalen advertentie bewegen hen over het patroon totdat ik tevreden ben.
in dit geval moet het voldoende zijn om te beginnen aan de kant, de uitlijnen en de omvang van de top om de naden uitlijnen ik de textuur, de het
in het rechter paneel is het handig om te weten deze toetscombinaties:
Voor de schalen van de pers "s"
voor bewegende pers "g"
pers "r" voor roterende.
u kunt de hoekpunten en lijnen individueel, slecting hen zoals gewoonlijk.
nu je zelf te aling alles proberen moet, ik weet dat deze uitleg enigszins ontbreekt, maar dit is alleen als je het niet probeert te ingewikkeld.
Op de laatste paar dingen.