Stap 6: Maken van de vleugels
dan gaan we in de bewerkingsmodus en we de spiegel modifier (linker menu voegen) tijdens het instellen van '' object spiegelen '' aan de romp (dit is om de vleugels perfect simmetric. we het model de vleugel door de diepte totdat het lijkt op iets (4). Er is een klein detail, nauwelijks zichtbaar in (5) dat de kleine extrusie binnen de romp. Dit is om te voorkomen dat de ondergrond van de afronding van de vleugel, totdat het lijkt van de romp losgemaakt.
de, we voegen de modifiers(6) Subsurface (instellen ' weergave' 2) en stollen (Voeg een beetje van de dikte). de vleugels zijn nu bijna voltooid.
Het maken van de achtervleugels is vergelijkbaar, voeg vliegtuig (in de bewerkingsmodus) dan model, merken de zelfde detail zoals in de voorspatborden. Maar maken het roer moet een detail van de adittionl. na de modellering van de vleugels, gaan we in de modus van het object; Accepteer op de 'spiegel' modifier we klikken en terug naar de bewerkingsmodus. nu, de punten selecteren u zien op (9) en, in het menu van de rechterkant we klikken 'samenvoegen' en de 'bij center', het proces herhalen voor beide punten. We kunnen nu het extruderen van de rudder(11) ("e" sleutel; 'z' toets naar de 'track' van het 3D-effect om de z-as) we model dan de vleugel aan de gewenste shape(12).