Stap 7: Het maken van de propeller
vervolgens gaan bewerkingsmodus, we het model van het midden van de schroef van de cilinder (3 en 4)
Om dit te doen, zet eerst de hele cilinder binnen de fusealge. schalen tot het past de hole, het zet het een beetje uit naar de voorkant. Geef een beetje diepte (dit is de ' basis voor de messen) de rest van het middelpunt wordt gemaakt door de diepte van de voorzijde en vervolgens schalen de extrusie, kegelvormige structuren maken
om de messen, we beginnen met het selecteren van twee tegengestelde gezichten van de cylinder(5) en selecteert u 'extruderen individuele' (rechterkant menu)(6) we Herhaal dit totdat we iets wat lijkt op (7) .select de modifier 'subsurf'.
dan, naast de mode selector (bezwaar modus, bewerkingsmodus enz) in de doos dat global, selecteert u normaal zegt. Stel in de buurt van, blender randen selecteren. Selecteer de randen in (9) en de pers 'r' (draaien) de 'z' dan '30'. voor de tip, selecteert these(10) 'r'; 'z' en '60'. voor de tegenovergestelde vleugel doen hetzelfde, maar input '-30' en '-60' voor de hoeken.
Nu moet je zoiets als (12).